Gå til innhold

Night Breaker kampanje hos Mekonomen


Skovdahl

Recommended Posts

Som overskriften sier, så er det en ganske drøy kampanje på disse pærene hos Mekonomen.

Nedsatt fra 579,- til 219,- !!!

Så for oss uten xenon - løp og kjøp! :)

Kampanjen varer til 3.desember.

Endret av Skovdahl

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det alle typer? Jeg trenger H1 og H7 til konebilen før stearinlysene slokner helt...

Ja, det gjalt alle typer. Ihvertfall H1 og H7, som er det jeg har.

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Har du montert? Merka du forskjell? Jeg har prøvd forskjelligt av H1-pærer tidliger med fancy navn og x-prosent bedre lys ifølge reklamen - uten effekt på akkurat min bil.

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esso har vel hatt disse pærene til ca 219,- pr. par ganske lenge.

Er litt bedre lys i desse enn dei fleste andre pærer på markedet. Du vil merke litt forskjell.

Men skal du ha bra lys, er det nok xenon som gjelder og skal du ha skikkeligt bra lys, trengs det eit par bøtter i fronten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke montert de ennå, i mangel på skikkelig lys. Skumring er ikke allverdens å fikle nedi et trangt motorrom i.

Esso gror ikke på trær rundt her jeg bor, og er ikke der jeg er oftest ;) Men ja - er kun xenon som hever kvaliteten til et godkjent nivå i mine øyne. Men gidder ikke legge så himla mye ned i noe som er uoriginalt, og må gjøres om for å få godkjent på en EU-kontroll.

Kan legge ut bilder av før og etter Night Breaker-montering.

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har brukt Night Breaker mye tidligere, jeg også. Kjøpte på eBay, men det har jeg ikke tid til å vente på nå... lurer på om jeg skal orke å grave i boden for å finne de gamle hovedlyktene mine og ta NightBreaker-pærene derfra til konebilen...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Night Breaker mye tidligere, jeg også. Kjøpte på eBay, men det har jeg ikke tid til å vente på nå... lurer på om jeg skal orke å grave i boden for å finne de gamle hovedlyktene mine og ta NightBreaker-pærene derfra til konebilen...

Er det ikke lettere å svinge innom i Fyllingsdalen og plukke opp et par nye? ;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle lufte at et xenon-sett til H4 kommer på ~350 med frakt (teoretisk sett pluss mva), splitter nytt.

Og som nevnt lenger opp, så er disse totalt ulovlig å kjøre med :)

Spesielt på H4 som vel ikke har linselykter, men oldschool reflektor = blendingshelv.... for alle andre på veien ;)

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Tenkte jeg bare skulle lufte at et xenon-sett til H4 kommer på ~350 med frakt (teoretisk sett pluss mva), splitter nytt.

Og som nevnt lenger opp, så er disse totalt ulovlig å kjøre med :)

Spesielt på H4 som vel ikke har linselykter, men oldschool reflektor = blendingshelv.... for alle andre på veien ;)

-n

Jeg sitter og lusker med tanken på å kjøpe Xenonkits (H1+H7) og linselykter til konebilen... men dyyyrt. ...og så jævlig verdt det. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og lusker med tanken på å kjøpe Xenonkits (H1+H7) og linselykter til konebilen... men dyyyrt. ...og så jævlig verdt det. :)

Jeg kjøpte et billig xenonkit til hb3 (eller hb4) for nærlys på Mx5`n min som har linselykter originalt.

Prøvemonterte for å se, og cut-off var identisk med normale pærer, bare tullete mye bedre lys.

Ikke montert de permanent, da man hører så mye frem og tilbake om ledningsnett takler ballastene og om man egentlig bør bruke relay harness +++.

Kjipt om man skulle få issues med elnettet i bilen igrunn.

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har kjørt med aftermarket linselykter i min egen bil siden mai nå og har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, men så har jeg ikke elektronisk lysstyring heller, og ledningsnettet virker rimelig robust generelt sett. Jeg spurte da også spesifikt før jeg bestilte om jeg burde ha ekstra relay harness til dem for min bil, og fikk til svar at det ikke var nødvendig siden bilen er mekanisk og ikke har spesiell lysstyring.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...