Gå til innhold

Collinite gruppekjøp


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

På tide med et nytt gruppekjøp, i forbindelse med vinterkampanjen. Gruppekjøp på de tre mest populære Collinite voksene:

Marque D'Elegance 340 ml

Super Double Coat Wax 256 ml

Liquid Insulator 473 ml

Samlet pris: 549,- !

Denne gangen gjør vi det litt annerledes, da vi følte det ble litt mye jobb ved forrige gruppekjøp. Vi har et produkt i nettbutikken som heter DCN Collinite Gruppekjøp. Så fort dere har registrert dere her i gruppekjøp tråden, så er det bare å logge seg inn i nettbutikken og legge produktet i handlekurven og fullføre betalingen. Det er fullt mulig å legge til andre produkter med det samme for dere som ønsker det.

Link til produktet:

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_2_31&products_id=152

Gruppekjøpet varer frem til mandag 31.10. klokken 1800.

Best av alt - voksene er allerede bestilt og ankommet lager, så de blir sendt fortløpende. Løp og kjøp B)

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig R. Vormestrand

Åååå... slemme mannen!

Må ikke ... må ikke... må ikke... må ikke...

Må.. måå.. mååååå! ;) bare knepp ut av lommeboka som majones tuba:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Må.. måå.. mååååå! ;) bare knepp ut av lommeboka som majones tuba:P

Neeei.... men nå fikk jeg nettopp lov til å kjøpe to bøttetraller OG nye felger til bilen. Så da kan det vel umulig skade med noen ekstra vokser til samlingen?

1. hmsilset-Hans Martin Silset.

2. csjoh

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt fersk her. Men dette er billig, og jeg trenger voks. Men hva brukes de forskjellige til? Og kan de kombineres?

1. hmsilset-Hans Martin Silset.

2. csjoh

3. Jørgen Samuelsen

Endret av Jørgen S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre petroleumsbaserte vokser som er kjente for lang holdbarhet. 845 er flytende og den letteste i bruk av de tre. Viktig å legge alle tynt og ikke bruke for mye, så sparer du mye jobb når du skal buffe.

Begynner å bli lite voks hos meg og, så vurderer om jeg skal slenge meg med på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... slemme mannen!

Må ikke ... må ikke... må ikke... må ikke...

x2

Men jeg får litt ekstra penger i slutten av måneden, og mulig det er RETT før dette gruppekjøpet er over, såeh......

Bilnerden: Stor sjanse for at dere blir utsolgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Er helt fersk her. Men dette er billig, og jeg trenger voks. Men hva brukes de forskjellige til? Og kan de kombineres?

1. hmsilset-Hans Martin Silset.

2. csjoh

3. Jørgen Samuelsen

Hei :) Er forskjellige egenskaper og holdbarhet tenker jeg.søkte på den første på google, og fant denne filmen på youtube :)

  • DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

x2

Men jeg får litt ekstra penger i slutten av måneden, og mulig det er RETT før dette gruppekjøpet er over, såeh......

Bilnerden: Stor sjanse for at dere blir utsolgt?

Sjansen er relativt liten for at vi blir utsolgt. Hvis det kommer 50 navn til her på listen, så bør du begynne å raske på.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Er forskjellige egenskaper og holdbarhet tenker jeg.søkte på den første på google, og fant denne filmen på youtube :)

Den sheddingen der er helt RÅ! *må ha* :wub:

Sjansen er relativt liten for at vi blir utsolgt. Hvis det kommer 50 navn til her på listen, så bør du begynne å raske på.. :rolleyes:

Okei. Men du kan hvertfall regne med at jeg slenger meg på dette kjøpet, det er jo en veldig god pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Da kommer jeg med enda et lite lokketilbud her, da vi er litt skuffet over responsen :P

Alle som henger seg på gruppekjøpet får muligheten til å kjøpe en 10-pakning med Eurow Shag Weave til gi-bort-pris - 249,- Da har dere 3 fine julegaver til bilinteresserte eller vokser og microfiber for en stund framover.

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...