Gå til innhold

Video av McLaren med full GTechniq behandling


Bilnerden.no

Recommended Posts

Gleder meg til å få G1 i posten ! :D Kass sealer/voks er det på den veit du det?

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Det er nok C1 :) Mange som blir skremte når de leser at produktet er til profesjonelle brukere. Så lenge man tar litt forhåndsregler og leser noen minutter om påføring så er C1 både enkelt og trygt. Kan anbefales :thumbup:

Husker forresten en på Detailingworld som hadde påført C1 - han hadde glemt å buffe noen polishrester, dermed lå det en hvit flekk under coatingen. Han var sinna og syntes det var et drittprodukt fordi han ikke klarte å fjerne polishrestene etterpå :blink: Så husk wipedown før coating :lol: P1 er vannbasert så da kan man enkelt og greit bruke vann til denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok C1 :) Mange som blir skremte når de leser at produktet er til profesjonelle brukere. Så lenge man tar litt forhåndsregler og leser noen minutter om påføring så er C1 både enkelt og trygt. Kan anbefales :thumbup:

Husker forresten en på Detailingworld som hadde påført C1 - han hadde glemt å buffe noen polishrester, dermed lå det en hvit flekk under coatingen. Han var sinna og syntes det var et drittprodukt fordi han ikke klarte å fjerne polishrestene etterpå :blink: Så husk wipedown før coating :lol: P1 er vannbasert så da kan man enkelt og greit bruke vann til denne jobben.

Har jo bestilt P1 av dere igår til å prøve med håndpolering, siden denne vist nok skulle gi et godt resultat forhånd på biler som ikkje var for misshandlet i lakken. Greit å vite at vanelig batteri vann er nok, tør ikkje spylerslange eller noe, usikker på kalk og skit nivå i vannet i slangen. Men slipper kondensfjerner iallefall :)

Spørsmål: Har C1 lang holdbarhet? god glans/wetlook? Fin lakk dybde? Greit å bruke en SV voks, eller annen voks, over denne for bedre look kanskje? Liker alle tester eg ser av GTechniq produktene, virker så lette å bruke og at det somregel gir gode resultat :) Gleder meg til å teste G1, (G2) og G3, samt P1 og GTechniq sin tørke microfiber og FP1 padder til P1 :) Skal bli kos å lage test på alt det :D

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

C1 har lang holdbarhet. Du kan regne 3 år. Gir svært god lakkdybde og glans - det kan blant annet CFM her på forumet bekrefte. Det blir litt smør på flesk å legge SV eller andre vokser oppå C1, ihvertfall rett etter påføring. Vet at mange på DW bruker C2 eller C3 etter noen måneder for å beholde optimal beading og shedding. Mange blander også ut C2 og bruker den som QD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Det er nok C1 :) Mange som blir skremte når de leser at produktet er til profesjonelle brukere. Så lenge man tar litt forhåndsregler og leser noen minutter om påføring så er C1 både enkelt og trygt. Kan anbefales :thumbup:

Finnes det noen utførlige steg-for-steg-instruksjoner for påføring?

Jeg sitter og leker med tanken om å kjøpe alle forseglingsproduktene og forsegle min egen bil, konebilen og min mors bil, men har ikke lyst å blåse tusenvis av kroner på produkter og så gjøre det helt feil og ende opp med et oppryddingsmareritt i etterkant...

Lakkforsegling, glassforsegling, felgforsegling, plast-trim-forsegling og tekstilforsegling høres jo særdeles trivelig ut sånn fra et vedlikeholdsmessig standpunkt.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bli C1 på meg om ein liten stund da, har SV shield no, og er for dyr å bare slutte å bruke :P Får bruke opp den og kjøpe C1 og C2 eller C3 når eg er tom ;)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Får vel bli C1 på meg om ein liten stund da, har SV shield no, og er for dyr å bare slutte å bruke :P Får bruke opp den og kjøpe C1 og C2 eller C3 når eg er tom ;)

:thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...