Gå til innhold

Noen som kan donere SV voks lokk??


ErlendT

Recommended Posts

Heisann!!

Klarte å rive ned den FLETT nye SV Glacier voksen min i dag (200ml) fra hyllen slik at lokket knuste! :(

Noen som har et lokk de kan donere vekk et lokk? Sender en hundrings tilbake :) Send PM, bor i bergen!

"The difference between something good and something great is attention to detail"

- Charles Swindoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bumper denne da jeg enda ikke har fått svar fra SV og lurer på om det forsatt er noen som har et lokk til 200ml SV voks?? Har lagt den nye voks-boksen i en brødpose og "vakuumert" den men vet ikke hvor lenge den har godt av å ligge sånn :s

"The difference between something good and something great is attention to detail"

- Charles Swindoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt to mailer men skal holder på med en til :) er sikkert det ja, var bare hvis noen hadde liggende, vet ikke hvor lengde voksen har godt av å ligge som den gjør nå.....

"The difference between something good and something great is attention to detail"

- Charles Swindoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare ta litt gladpack over den så går det nok bra..

SV har vel vært på¨Oslo Motor Show denne helga og hadde nok litt å henge fingrene i foregående uke tipper jeg.. Kjenner jeg SV rett kommer det nok et lokk skal du se om de har sagt det ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...