Gå til innhold

Truls og Bernhard @ Gatebil..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jaja, idag var det på tide å sjekke ut åssen Gatebiltreffene på Rudskogen foregår for tiden... Jeg fikk sms fra "Machomannen med den røde Evo'n" her om dagen som lurte på om jeg skulle oppover.. Søndag ble avtalt, rett over kl 11, men dette ble til 11.40 da Truls sin GPS hadde tatt helgeperm...

Turen gikk overraskende stille for seg opp til Rudskogen, nesten ikke en bil på vei inn og overraskende lite mennesker der inne... Få firmaer som hadde stands der inne også, fant kun en som drev med bilpleie og det var Panvulk som representerer Meguairs sine forbrukerprodukter(skal sies at Meguairs sin profilerte bil var møkkete og hadde endel småriper), men tolker dette som riper og møkk som har kommet der oppe, ikke slurv...

Vi kom rett før breisladden begynte, så lar bildene fra breisladden tale for seg selv:

post-141-1220803117_thumb.jpg

post-141-1220803181_thumb.jpg

post-141-1220803251_thumb.jpg

post-141-1220803358_thumb.jpg

post-141-1220803425_thumb.jpg

post-141-1220803538_thumb.jpg

post-141-1220803665_thumb.jpg

post-141-1220803791_thumb.jpg

post-141-1220803877_thumb.jpg

post-141-1220803949_thumb.jpg

post-141-1220804296_thumb.jpg

post-141-1220804387_thumb.jpg

post-141-1220804534_thumb.jpg

post-141-1220804632_thumb.jpg

Tar jeg ikke helt feil så var det den oransje BMW'n med fmic som vant..

Heldigvis så var jo VAG godt representert der også..

post-141-1220804854_thumb.jpg

post-141-1220805009_thumb.jpg

post-141-1220805068_thumb.jpg

post-141-1220805155_thumb.jpg

post-141-1220805303_thumb.jpg

post-141-1220805473_thumb.jpg

Og den Audi 200'n er en kompis som nettopp har solgt, samt at det er mine gamle Audi RS6 felger..

post-141-1220805685_thumb.jpg

For dere japsegutta så ble det dette:

post-141-1220806665_thumb.jpg

post-141-1220806723_thumb.jpg

post-141-1220806794_thumb.jpg

post-141-1220806902_thumb.jpg

post-141-1220806952_thumb.jpg

post-141-1220807010_thumb.jpg

post-141-1220807059_thumb.jpg

post-141-1220807117_thumb.jpg

post-141-1220807230_thumb.jpg

post-141-1220807287_thumb.jpg

Treffets største felg og dekk:

post-141-1220807505_thumb.jpg

post-141-1220807559_thumb.jpg

Og er ikke dette en bil herifra da :D

Vi var borte for å innspisere beading på bilen, men det var dessverre vanskelig.. Vi vurderte t.o.m å tisse på bilen, men vi slo den tanken fort fra oss da ingen av oss måtte tisse :rolleyes::D;)

post-141-1220807746_thumb.jpg

Konklusjonen er vel at DCN burde vært representert der oppe da det er sabla mye møkkete biler der...

post-141-1220806540_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    10

  • Lexgtturbo

    10

  • truhaa

    8

  • fredrik

    6

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Så ut som dere hadde en flott dag...hehe. Bra dere ikke pisset på bilen da, da tror jeg det hadde blitt for sterke bilder her inne. Ingen banekjøring med den røde fare altså...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Den 5 ern var ikke av det værste den (en grom bil er det også) mye annet som er 99% ærn ærn og 1% bling der...

Den røde fare ble holdt unna banen der den ja, liker mer voks på bilen en dekkrester jeg, uansett er jeg mer opptatt å "ta det ut" på vanlige veier jeg, gutta på gatebil hadde sikker kjørt enda litt fortere om det var blålys etter de, samtidig som at de 10 dårligste der mista lappen, hadde gitt en ekstra piff på hele greie (JA det var en fleip for dere som itje toog han)

Dessuten var jo Bernhard med og han blir jo så fort bilsyk også

Nei fra spøk til revolver. Gatebil var en grei opplevelse det, savnet selvfølgelig mer bilpleie der da, Meguiars var jo helt alene der...

Drømmen hadde vel vært ett Detailersclub telt der, sammkjørt med stands fra Scandicshine, godkjemi og feks Krepro (P21s) og noen die hard bilpleie fanatikere som demonstrerte polering, våtsliping, etc, det tror jeg hadde vært en høydare, så kunne vi glinsa hele dagen og sprudla hele natta der..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen hadde vel vært ett Detailersclub telt der, sammkjørt med stands fra Scandicshine, godkjemi og feks Krepro (P21s) og noen die hard bilpleie fanatikere som demonstrerte polering, våtsliping, etc, det tror jeg hadde vært en høydare, så kunne vi glinsa hele dagen og sprudla hele natta der..

Gatebil messa i lillestrøm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nja tror nok det er LITT for tidlig det, trenger nok noe mer tid å få rotet til en Gatebil stand eller treff generelt..

Koster litt kr å dra i gang det, og DCN genererer ikke noe stor med inntekt, så må dra det ut av lommene på Dennis da ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Irriterende at så mange av disse treffene er på østlandet.. Var på "street legal" (drag med gatebiler, vet ikke hvor nasjonalt dette begrepet er..) forrige helg med mange utstilte amerikanere og andre flotte biler. Det eneste som var bling på det treffet var motorrommene! Herregud så mange flotte biler som var utstilt med lakk som ikke så ut i måneskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Sant det Hulders.. Men er det noen "arenaer" på den kanten som kan huse nok folk til å ha så store arrangement? Men som Truls og jeg snakket om så hadde det vært artig med en stand der oppe.. Mye feilinformerte mennesker hva gjelder bilpleie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nettopp det det er Fredrik, må ordentlig krutt inn i de bilene for at de skal gå skikkelig:-)

Og Truls: Er ikke rart at man er nervøs når føreren av bilen ikke har på linser og fomler for å finne ratter som er 50cm unna ansiktet :P

Du fikk kanskje ikke med deg at jeg spydde i baksetet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Hehe jeg tror nok jeg hadde drept vedkommende som fant det nødvendig å urinere på bilen min :P

Det var no J"¤#% typisk at dere skulle komme å se på bilen den ENESTE dagen den ikke var nyvasket, til mitt forsvar var jeg etterhvert blitt temmelig lei av å vaske bilen med kaldt vann for så å kjøre den ned igjen på plassen for å stille den ut igjen, noe som igjen innebar å kjøre i lett gjørme sånn at den var flott og skitten ved utstillingsplassen, noe som skjedde to ganger daglig utenom søndagen.

Angående beadingen, skal eg se om eg finner noen bilder eg tok av nettopp beading.

Neste gang så bor eg på utstillingsplassen regner eg med, på den måten slipper eg å kjøre bilen så mye i løpet av helgen.

Det var ihvertfall en kjempehelg :D

PS: det sto en svart M3 med Sogn Bilskade klistremerker nede på utstillingen, på avstand så den strøken ut, kom litt nærmere og hele bilen var et eneste stort kjørespor. Eg må ærlig innrømme at eg fikk litt vondt i sjelen av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

5 ern var ikke ille møkkete den, eneste minuset var at eier ikke var der når vi var der, og tissinga på bilen var Bernhards ide....he he, jeg mente cola jeg... ;):)

var noen andre å så på den bilen også når vi var der,

"oi se på den der du, den er ikke vanlig å se" så spurte vel sønnen om den var kjapp, og svaret var da "lyn kjapp" fra faren, Bernhard drepte da den og sa den gikk som ei bøtte møkk til sønnen hans da, men det tror ikke jeg noe på...he he bare fleiper`..

... (men far og sønn var der, det stemmer, og de tafset ikke på bilen din, det holdt vi kontroll på, da hadde de bare hørt...DCN og et....judoslag..)

Grom bil

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Lumpent gjort å sladre sånn.. Må tydeligvis passe på hva man sier.. Cola hadde vi heller ikke og du var i ferd med å dra den frem for å tisse så ikke prøv deg :D

Farens kommentar var også ar den typen var det ytterst få igjen av og at det var moro å se sånne biler der også..

Men absolutt en morsom bil, dog litt liten for meg da jeg sikkert måtte ha kledd på meg bilen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Hehe. Grei liten ego-bil, slipper masse spørsmål om eg kan komme å hente folk som har vært på byn og sånn. Alle skulle hatt en liten kjapp bil bare for å ta koseturer uten mas fra alle om å måtte hente folk eller i værste fall varer fra ikea etc...

Apropos det å kle på deg bilen, det var jo den ene gangen eg nesten glemte å ta den av før eg gikk inn i butikken... hehe neida.

Suntes det var synd at eg ikke var der når dere gikk fotorunden. hadde nok blitt mye polerings og voks preik då tenker eg.

Uansett, jeg vet ikke helt hva som er best for voksen av urin eller cola... du får finne et testpanel og prøve :lol:

Pirex: Tro meg, eg gleder meg sykt eg og. Forresten takk for de artige smågavene i siste pakken. Chemical Guys T-skjorten. :)

Endret av Lexgtturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...