PH/Blankbil

Erfaringer med Microfiber Madness

Hei,

Del deres erfaringer her, jeg elsker dem!

Myke, holder seg vask etter vask, linter ikke..

Hva med dere?

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo dele mine erfaringer Microfiber Madness

Dry Me Crazy 65x42

Pros: Myyk, Opplevede ikke lo/linting. Vasket før bruk og brukt tre ganger(vasket like mange ganger) .

Cons: Akkurat passlig til Golf 5'er. Akkurat litt for liten til Touranen.

Tørkehåndkle kommer i pose med ziplock og ett greit informasjonsskriv om vask og vedlikehold. Det har jeg ikke opplevd før. Om jeg nå kommer til å bruke posen igjen etter vask vet jeg ikke, men tok hvertfall vare på posen. Men som sagt så var det ikke myye som manglet på å klare å tørke hele Touranen og hadde jeg vært litt mer nøye ang avspyling så ville det nok vært nok med ett håndkle. Men det overasket meg med mykheten og hvor mye det absorberer. Kommer nok til å forsette med dette til golfen mens toranen blir tørket med woolly mammothen som er noe større

Summit 800 40x40

Vasket 2ganger og brukt like mye. Samme pose som overnevnte. Veldig greit! Føler denne type klut trenger litt lenger tid for å gå seg til. Men har ikke opplevd loing/linting som jeg har opplevd de første gangene med Eurow klutene. Noe annet ville vært skuffende da prisforskjellen er stor.

Alt i alt veldig gode alternativer til det som finnes der ute :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten tilbakemelding påDry Me Crazy 65x42:

Vasket før bruk og tok LANG tid før de ble tørr, ved tørk på bil synes jeg den er tyngre å tørke med en feks miracle dryer.

Sugeevnen er bra men følte at det ikke holdt med en på en passat, men med 2 stk ble bilen tørr og fin, ble heller ikke skjolder som jeg ved noen anledninger får ved bruk av miracle dryer(ikke spør hvorfor)

Foreløpig er jeg fornøyd.

Også fornøyd med pose og infoskriv :)

Endret av Norfoc76
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk testet ut CRAZY PILE nå, kjempe soft og ingen kanter nyydelig å buffe voks med, lagde ingen merker på myyk saab lakk.

Anbefalt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLUFFYYY!

Fikk hentet klutene litt på etterskudd i forgårs og hadde "a momentary lapse of reason" der jeg ble veldig engasjert i klutekos...

Disse klutene er noe av det mykeste og tyngste jeg har vært borti så langt. Kantløse og ikke minst MERKELAPPLØSE og superfluffy og deilige.

Jeg tror jeg har funnet mine nye favoritter.

Et Dry Me Crazy i dobbel størrelse av hva de er nå og jeg er totalt solgt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLUFFYYY!

Et Dry Me Crazy i dobbel størrelse av hva de er nå og jeg er totalt solgt. :)

X2!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Summit 800: kjempe myk og fantastisk digg å buffe voks med, min nye favoritt til det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Summit800:

Tykk og myk, men ikke fluffy som forventet. Mer som et tykt teppe eller håndkle.

Ganske god å buffe med, ingen loing/linting. Reserverer denne for lsp-buffing da jeg ikke syns den har nok friksjon til buffing av seigere ting.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dry Me Crazy 65x42:

Pent innpakket i pose med sipplås og vedlikeholds anvisning ga en ekslusivt førsteinntrykk.

+ Myk med mykt kantbånd.

God sugeevne.

Ingen loing eller løse fibre så langt.

- Tungt å jobbe med, spesielt når det nærmet seg maks vanninnhold.

Veldig tungt å vri opp.

Lang tørketid etter bruk.

Konklusjon: Godt tørkehånkle for bruk som første tørk. Vil nok bruke Miracle Dryer til ettertørking. Kunne vært litt tynnere, kanskje en mellom ting mellom dette og MD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive