Dag/Swissvax

Swissvax på Oslo Motor Show

32 innlegg i emnet

Hei folkens :)

Vi følger den hyggelige trenden (lenge siden vi meldte oss på altså :P) og kommer til å ha en stor og fin stand på Oslo Motor Show i år. Vi har med oss et par morsomme kjøretøy, det mest aktuelle fra vår portefølje og kommer blant annet til å gi noen fine pakketilbud etc. Kom innom oss for en hyggelig produkt og bransjeprat, samt en kaffekopp eller annen forfriskning.

Det vil også være mulig å booke inn bilen til en godpris på vårt bilpleiesenter på Lillehammer under messen for de som har dette i tankene. Her vil vi blant annet kunne tilby en exclusvie pakke med Swissvax Divine voks til drømmepris :) Disse jobbene vil bli satt opp utover senhøsten og tidlig vinter, men vi tilpasser oss i forhold til kundenes ønsker.

OG: Vi kommer også til å ha en liten konkurranse for de som er innom og ønsker å være med. Akkurat hva konkurransen består er vi ikke helt i mål med, men det blir nok noen spørsmål man nå besvare. Vinneren stikker av med en SWISSVAX CRYSTAL ROCK til en verdi av 7699,- :D

Kom innom vår 90 kvm store stand i hall D - D02-14 - vi gleder oss til å treffe dere!

Mvh Team Swissvax

v/Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarene på spørsmålene er:

Sveits

Banan

Trond

4x4

Porselen

:D

Får håpe jeg får tatt turen en av dagene, aldri vært flere utstillere der mht bilpleie noen gang, så def noe for folket her inne dette..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det spolerte du den konkurransen Truls :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et kult opplegg Dag.

Og håpe vinner ikke blir en noob som bare vet hva turtle og Biltema er....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minn meg på hvorfor jeg bodde 60 mil unna slike arrangement som dette - frivillig?? Svartens å gå glipp av slikt da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å ta turen på søndag, så jeg håper konkurransen løper helt til siste slutt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minn meg på hvorfor jeg bodde 60 mil unna slike arrangement som dette - frivillig?? Svartens å gå glipp av slikt da!

Nå ligger Lillestrøm ganske så nærme Gardermoen og vi har også hoteller her, så problemet er??? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner meg at jeg kommer en tur! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen har en rimelig tåpelig plassering i forhold til kule ting som skjer på Østlandet og svenskehandel, så kanskje det er på tide å snuse på jobber og boliger på østlandet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar også turen på søndag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar nok turen på lørdag :) kanskje en får med seg en godtepose tilbake ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fly tur retur er booket for flere uker siden, så jeg kommer på lørdagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen har en rimelig tåpelig plassering i forhold til kule ting som skjer på Østlandet og svenskehandel, så kanskje det er på tide å snuse på jobber og boliger på østlandet...

Hmm...næh, gidder ikke gå tilbake til dårligere betalt jobb :P Da får man heller bite i det sure eplet og gå glipp av noe innimellom, eller ta kostnaden med en flyreise :)

Men er surt å gå glipp av dette, iogmed det blir så mye fokus på bilpleie denne gangen :/

Tommy: Rutinert..:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...næh, gidder ikke gå tilbake til dårligere betalt jobb :P Da får man heller bite i det sure eplet og gå glipp av noe innimellom, eller ta kostnaden med en flyreise :)

Men er surt å gå glipp av dette, iogmed det blir så mye fokus på bilpleie denne gangen :/

Tommy: Rutinert.. :)

Gjorde det samme i fjor ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er OMS 2011 Vel overstått. :thumbs:

Vi vil takke Alle som var innom oss, hyggelig å treffe de man snakker/mailer med ellers i året :)

Vi hadde meget godt besøk av nye, gammle og eksisterende kunder, praten gikk løst å ledig og det var en

God atmosfære rundt hele Messen.

Vi takker også våre samarbeidspartnere: P&R og Scandicshine for en hyggelig sammenkomst på lørdag og sosialt ellers i helgen.

Vi gleder oss til det kommende året og til OMS 2012 :D

Mvh. Team Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg benytter også muligheten til å takke for praten. Det var et godt humør på samtlige av dere! Heldigvis klarte jeg å vri meg unna padwasher denne gangen, men tilbudet deres var upåklagelig. Jeg hadde fått juling av samboeren om jeg gjorde det, så nå venter jeg til Q1 2012 :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde fått juling av samboeren om jeg gjorde det, så nå venter jeg til Q1 2012 :D

Det hadde vært flaut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg benytter også muligheten til å takke for praten. Det var et godt humør på samtlige av dere! Heldigvis klarte jeg å vri meg unna padwasher denne gangen, men tilbudet deres var upåklagelig. Jeg hadde fått juling av samboeren om jeg gjorde det, så nå venter jeg til Q1 2012 :D

X2. Dog klarte ikke jeg å vri meg unna... Men har ingen samboer heller, så går nok greit ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive