Gå til innhold

Munnstykke til våtsuger


Are G

Recommended Posts

Nå har endelig deal.no bestemt seg for at jeg ikke får munnstykket (Foma pakke) jeg bestilte for 2 måneder siden og da trenger jeg et annet.

Etter det jeg har forstått finnes det å få kjøpt på OBS Bygg, men ikke på vanlig OBS, nå skal OBS her ute utvides, så kan jo være de får det inn etterhvert men...

Er visstnok et godt antall på OBS Skien, så er det noen som bor i nærheten? Litt langt å kjøre 4 timer for å kjøpe et munnstykke :D

Er det noen vennlige sjeler har lyst til å gå på en OBS bygg i nærheten og kjøpe en pakke og sende til meg? :)

Må gjerne ta tekstilsprayen som betaling for arbeidet, trenger bare munnstykket.

___________

Google er alltid til hjelp..

Noen som synes dette ser litt suspekt ut?

2e67ivd.jpg

Endret av aregar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Hvor fant du dette? Jeg var der for et par uker siden og så det ikke..? Da må jeg i tilfelle bort en tur i morra.

Jeg som trodde jeg hadde saumfart hele området, både Jula, OBS Clas og Biltema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke munnstykket jeg bestilte...

Jobber med å få tilbake pengene nå, saken var visst hos regnskapsavdelingen til Deal.no

Har kikket i et par Jernia uten å finne dette munnstykket, noen som har kjøpt det der?

Eventuelt noen som vet hvor jeg finner et i nærheten av Drammen/Kongserg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Hvor fant du dette? Jeg var der for et par uker siden og så det ikke..? Da må jeg i tilfelle bort en tur i morra.

Jeg som trodde jeg hadde saumfart hele området, både Jula, OBS Clas og Biltema...

Det stod mellom male og garderobeavd. På langveggen helt ned mot gulvet, rett ved siden av nødutgang hvis jeg ikke husker feil.. På samme veggen som malepensler, bare noen meter lengre ned mot kassa.

Hvis du skjønte noe av det ;-) Tror jeg betalte 129kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hvor du sikter til Mcgyver :)

Kjører innom i morra og ser om jeg finner det.

Larsen: når fikk du beskjed fra deal? Jeg fikk høre etter jeg maste før x'te gang i dag..

Jernia har ikke Foma offisielt? I alle fall ikke på nettsidene deres, så kan være det er noe lokalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen: når fikk du beskjed fra deal? Jeg fikk høre etter jeg maste før x'te gang i dag..

Jeg bestilte 25. august og purret ca en mnd senere, 22. september. De svarte raskt på den henvendelsen, dagen etter tror jeg, skulle strekke opp de på lageret og greier.. De hadde visst sluttet å forhandle Foma sa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har mast på de 4-5-6-7 ganger før jeg fikk endelig svar i dag.

Visstnok var det på lager i en butikk som ble nedlagt og alt ble pakket på pall og sendt til Oslo, så ble det vel oppdaget at det manglet varer etterhvert....

Og til den enda større skuffelse, jeg var på OBS Sørlandsparken i dag og de har selvfølgelig pakket ned alle hyllene hvor jeg skulle leite siden Sørlandsparken skal utvides og OBS får nye lokaler om en måned, så da står jeg igjen og må bruke støvsugeren uten munnstykke... argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva..

Med min flaks er det solgt ut i en av disse 50kr-handlevognene som står rundtomkring i butikker, slik at de ikke har det lengre om en måned.

Jeg må jo bruke maskina ute i friluft så kunne tenkt meg å fått dette munnstykket FØR snøen kommer :D

Men jeg har sendt ho mor på handletur på den "lokale" obs bygg halvtime kjøring fra huset, så får vi se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ordning her?

Jeg har snart snudd hele internett på hodet for å finne et slikt munnstykke, foreløpig uten hell.

Finner mange med rett fasong som ikke er gjennomsiktige men litt av poenget er å se om det er mer igjen å suge opp...

Skulle du finne en kilde til flere må du gjerne ta med en ekstra betaler gladelig for porto!

Kärcher har ett, men det virker å være tilpasset en maskin med spraydyse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig R. Vormestrand

Obs bygg i Haugesund har Foma sitt rense kit for 49,90 å hadde mange igjen, så jeg kan gå ut å kjøpe å sende til folk i posten om ønskelig? viss dere betaler for frakt i tillegg då ;):thumbup:

Er denne da som følger med pluss en Foma rensemiddel (den var crap:P ) men munnstykke var kanon:)

1c2a6d32.jpg

Endret av Stig R. Vormestrand
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha to stk :D

Betaler gjerne for disse pluss frakt, eller bytter mot produkter for tilsvarende verdi om det er interessant.. har etterhvert endel stående her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med to stk til meg også!

Send meg kontonummer og sum på PM, kan forhåndsbetale så du slipper å legge ut :thumbup:

Kommer til å få noen lange blikk når du kommer med vogna full av støvsugertilbehør :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...