Gå til innhold

Fremgangsmåte av Produkter og div andre spm


Cammor

Recommended Posts

Hei, da har jeg blitt bitt av detailing basilen!

Dette har ført til at jeg har brukt en del penger på div produkter. Har blandt annet kjøpt scholl s3 gold og s17+, swissvax seal feed, dodo juice supernatural clay+lube, lime prime, shampoo og blue velvet pro, surfex hd og div andre ting bare for å nevne noe. Men har spørsmål anngående pads. Har en svart golf 4, og en roterende maskin. Hvilken pads anbefaler dere til poleringen? Har heller ikke muligheten for å polere bilen hjemme pga borettslag, og må vaske bilen i et selvask anleggene til Statoil.

Kan jeg bruke skum kanonen til Statoil for å få vekk grov skitet, for å så gå over med dodo juice shampo'en? Har også problemer med

Swissvax seal feed, som etterlater seg oljerflekker når jeg sveiver ned vinduet. Hvordan kan jeg unngå dette? Må jeg bruke applicator pad for å vokse bilen? Utrolig gøyt å se hvordan produktene virker på bilen, og å fjerne vekk noen av swirlsene jeg hadde!

Takk for dette flotte forumet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruker uber pads og er fornøyd med dei. Er gul, oransje og grønn som blir brukt.

Du kan bruke skummet i sjølvasken når du skal polere. Den er heilt sikkert hard mot voksen! So skal du berre vaske, so ta med deg avfetting og hopp over skummet.

Eg har ikkje brukt Seal Feed på innsiden av listene sjøl. Men legg på tyyynt! Dra over med ein mf etter ein stund. Blir det fortsatt litt oljer, so vask rutene.

Er vanligt å bruke håndpad for å legge på voksen ja. Hugs tyyynt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...