Gå til innhold

Svissvax Leather vare Kit


vingebil

Recommended Posts

Ikke gjør samme tabben som meg og bruk opp masse elefantfett på alle setene, den bruker du bare på hjørner og andre utsatte plasser. Ellers er det jo veldig enkelt, bare spray på Leather Cleaner og jobb det inn med børsten. Tørk det forsiktig av med frotehåndklet (brett det to ganger, så har du åtte nye 'deler' av kluten å bruke). Ikke jobb på for store områder om gangen, begynn med f.eks. sitteputa på passasjersetet, også fortsett på rygg, evt. midtkonsoll., neste setet (ikke glem baksiden av seteryggene). Etter du har rensa alle ferdig så kan du begynne med Leather Milk på det setet du rensa først, påfør med applikatoren som følger med, sørg for jevn og god fordeling, og passelig mengde produkt. :) Så skal det "soake" inn i stoffet. Etter du har tatt alle setene og latt melken sette seg i skinnet, så kan du smøre på elefant-fettet på utsatte områder. Funker veldig bra å bruke fingra til påføring. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m@ts: Står ikke noe om det på flaska... Sikker på at man skal gjøre det? Når jeg brukte det ble det hvertfall tørt og fint etter et par timer, når det hadde fått trekt skikkelig inn i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m@ts: Står ikke noe om det på flaska... Sikker på at man skal gjøre det? Når jeg brukte det ble det hvertfall tørt og fint etter et par timer, når det hadde fått trekt skikkelig inn i skinnet.

Nei, kanskje man ikke skal gjøre det.. Bare tok utgangspunkt i det jeg ettersom jeg smørte på endel... Kan også hende jeg hadde det litt travelt og "buffa" av ettersom det ikke hadde trekt seg nok inn i skinnet:)

Skal sjekke det til neste gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hvis skinnet er tørt vil det sannsynligvis trekke til seg alt du tilfører det og etterpå be om mer, men hvis det blir liggende noe igjen på overflaten og det fremdeles er der etter flere timer, er det bare å tørke det av med frottékluten som følger med.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...