Gå til innhold

Salgsshine -02 Mitsubishi Space Star Bergen


jos`n

Recommended Posts

Ønsker utvendig shine av nevnte bil.

Sølvfarget med fingermerker og vaskestriper. Har fått utført litt lakkarbeid på bilen.

Noen som har kapasitet?

Er ikke storkrevende på resultat, men kan vel si såpass at jeg ikke er fornøyd med resutatene jeg har sett på bilene som blir levert ut fra et Cartec-brukende bilpleiefirma på Mindemyrene..

Har også en 1-serie BMW som burde vært vinterpreparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker utvendig shine av nevnte bil.

Sølvfarget med fingermerker og vaskestriper. Har fått utført litt lakkarbeid på bilen.

Noen som har kapasitet?

Er ikke storkrevende på resultat, men kan vel si såpass at jeg ikke er fornøyd med resutatene jeg har sett på bilene som blir levert ut fra et Cartec-brukende bilpleiefirma på Mindemyrene..

Har også en 1-serie BMW som burde vært vinterpreparert.

Hvor i landet? Regner med dette er viktig å få med, ser ikke for meg at du kjører til Finnmarksvidda for å ta en shine hvis du bor i Oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

:D

christoffer er vel i området der.. alternativt colli, mulig du kan sende de pm ved det også, en Mitsubishi må det stelles god med :-)

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...