AndreasLie

En liten test av Wolf´s White Satin såpe

Fikk for en tid tilbake en prøve på div Wolf´s produkter og ett av produktene jeg liker godt av de jeg har fått testet er White Satin. Dette er en helt vanlig såpe til hverdags vask av bilen. I følge produsenten skal denne løsne møkk uten å fjerne voks eller irritere huden.

Før vask ble bilen dynket med The Outsider blandet 1:20 og skum. Denne gjør også en god jobb med å løsne møkka samme med skum.

Såpa kan blandes 1:500 så jeg tok en 1/3 av prøveflaska i en 18L bøtte. Som dere ser så skummer den godt.

IMAG0413.jpg

Så i bruk: Det produsenten sier at man får en satin følelse mellom vott og lakk stemmer. Våtten glir lett som bare det over lakken og er nok den såpa jeg har testet med best glid. Den lukter også godt uten at jeg helt kan si hva det lukter.

Vaskeeffekten er god og begge gangene jeg har testet denne blir jeg like imponert over hvor blank bilen er etterpå. Det ser ut som den akkurat har blitt vokset. Her trenger man ingen boostere eller glansfornyere etterpå.

Slik ser min ut etter vask og tørk. Bilen har ikke blitt polert siden juni.

IMAG0416.jpg

Jeg kan i hvertfall anbefale denne og er nok ikke umulig at det blir en flaske på meg neste gang jeg skal kjøpe inn mer såpe :)

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres digg ut, denne må prøves :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott bil da :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.

En godt utført test.

Bra å høre at du er fornøyd med denne såpen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive