Gå til innhold

Bestille fra chemicalguys.com med lev. til hotell


nibelo

Recommended Posts

Hei,

Noen som har forsøkt å bestille fra chemicalguys.com med levering til hotellet mens man befinner seg i USA?

Jeg er så uheldig at jeg må en drøy uke til San Francisco på jobbens regning, og tenkte da benytte sjansen til å handle noe billig MF blandt annet.

Gjorde et forsøk på bestilling i går, men ser ut som om de har avvist ordren med at de kun leverer til "valid residential" adresser i USA. Noen som har noen stalltips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det samme når jeg var i statene i januar og kontaktet chemicalguys.com og han bekreftet at de ikke kunne sende til hotell..:/ Men ble da tipset om detailedimage.com og de leverte til hotellet mitt..:) Har endel Chemical Guys, og endel andre merker også..:) Frakt for 5$ funker også bra..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg brukte dette trikset, riktignok ikke fra CG.com men diverse eBay, sykkelsjapper og Summit Racing kom rett til hotellrommet mitt i California...

Har du stokket alle forkortelser og area codes i de rette boksene? Jeg oppga romnummer men ikke hotellnavnet, bare gateadressen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte dette trikset, riktignok ikke fra CG.com men diverse eBay, sykkelsjapper og Summit Racing kom rett til hotellrommet mitt i California...

Har du stokket alle forkortelser og area codes i de rette boksene? Jeg oppga romnummer men ikke hotellnavnet, bare gateadressen..

Har stokket riktig i boksene, virker som hovedutfordringen er at det er en business address og ikke en residential address. Litt usikker på om jeg tar sjansen på å utelate hotellnavnet, surt om det ikke skulle komme frem. Men takker for tips!

Eller bare sende Mail til CG og høre om de kan hjelpe deg?

Har forsøkt, men de er enten særdeles trege til å svare eller vil ikke svare :(

Jeg prøvde det samme når jeg var i statene i januar og kontaktet chemicalguys.com og han bekreftet at de ikke kunne sende til hotell..:/ Men ble da tipset om detailedimage.com og de leverte til hotellet mitt.. :) Har endel Chemical Guys, og endel andre merker også.. :) Frakt for 5$ funker også bra.. ;)

Takker for tips, skal sjekke ut den sjappa.

Hør med hotellet om de kan hjelpe deg.

Kanskje de kan finne en adresse til en ansatt el. som kan benyttes.

Det kan være verdt et forsøk, litt usikker på hvor personlig service de yter, det er et slikt stort flere-tusen-rom hotell. Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...