Are G

Vurdert å ta inn discovery kits?

Har det vært vurdert å hente inn slike?

http://www.swissvax.co.uk/view_products/discovery_kit

Det hadde kanskje vært en god ide å lure de halv-narkomane her inne med en dose til akseptabel pris før de sitter i baret ;)

Selv om det bare finnes med "kjipe" vokser (om sånt kan sies om SV) ser det ut til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke "Entry Collection" mye det samme, eller inneholder de større brukerdoser enn Discovery Kits?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg også tenkte først men sammenlikner du så er det en del forskjeller.

Dessuten er jo entry collection for "dine første 10 påføringer", det er jo veldig mye..

Da vil jeg tro en del heller vil ha for 2-3 påføringer og deretter kjøpe seg opp litt større.

Jeg kunne godt tenkt meg master collection med dyr voks, men med dagens bilpark og parkeringsmuligheter tar jeg meg ikke råd til det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har de jo tilgjengelig, men vi har ikke ønsket å selge dem da vi rett og slett syns de er litt "små" - de koster jo noen kroner disse også. Men, om dere ønsker så tar vi gjerne inn til de som vi ha. Jeg kan legge ut pris litt senere i kveld eller i morgen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne i alle fall tenkt meg å vite prisen på disse.

Godt mulig som du sier at det blir fort dyrt i forhold til innholdet, men samtidig er det jo bra for dere å ha en lav terskel for å komme inn på det sveitsiske løpet :D

Er sikkert flere enn meg som har kone som ikke helt vet hva som skal kjøpes til jul og da er jo også slike ting fint....hehe..

Men går det an å få tak i dette med en dyrere voks?

Ser jo at Onyx og Saphir (Nå Mirage?) var de eneste voksene i "Biggest wax test ever" som ikke klarte seg i 6,5 mnd av de 6 Svisswaxene testet.

Shield eller Concorso ville jo vært perfekt i en slik pakke ;) (Nå har jeg jo planlagt å vinne høstkonkurransen så trenger kanskje ikke det, men bare i tilfelle planen ryker..hehe..)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativene er nok dessverre kun onyx og mirage (de eneste de har laget i denne str), men jeg tror du vil være meget happy med disse uansett hva du har lest av tester :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten digresjon..

Er Concorso den samme som Best of Show?

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den kalles det - men også smaragd (som kun selges i UK) kalles best of show - men denne selges igjen i USA som Concorso US.. forvirret..??

Concorso er altså en voks, mens Smaragd og Concorso en annen (og samme) voks, men selges under to forskjellige navn - men alle tre kalles "Best of show"... :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den kalles det - men også smaragd (som kun selges i UK) kalles best of show - men denne selges igjen i USA som Concorso US.. forvirret..??

Concorso er altså en voks, mens Smaragd og Concorso en annen (og samme) voks, men selges under to forskjellige navn - men alle tre kalles "Best of show"... :)

Ja, det var jo klart som blekk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive