• 0
nibelo

Erfaringer med collinite 915 i 10-12 graders temp?

Spørsmål

Noen som har noen erfaringer med å bruke 915 i typ 10-12 graders temp? Garasjen er noen mnd frem i tid så jeg må stå utendørs en av de nærmeste dagene og gjøre vinterklargjøringen, og lurer egentlig på om 915 vil være sammarbeidsvillig i såpas lave temperaturer. Ser det er helt i nedre grenseland for hva som er arbeidstemp i følge FAQ'en deres, så jeg frykter den kanskje vil være hard å jobbe med...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 svar til spørsmålet

• 0

Skal gå helt greit, går litt lengre tid ifra du smører den på til den er buffe klar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Du må i såfall være ekstra nøye med å legge den tynt, den kan være litt vrien å fjerne i optimale omgivelser hvis man legger den litt for tykt, så....husk husk :)

Jeg ville nok tatt en testspot på f.eks panser bare for å se hvordan det går før man smører inn hele bilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Ja TYNT er ordet her, synes 476s er bedre å jobbe med og holder like lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

I kalde temperaturer bør man i allefall bruke en fuktig pad. Varm den gjerne opp litt også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Takker for gode informative svar!

I kalde temperaturer bør man i allefall bruke en fuktig pad. Varm den gjerne opp litt også.

Fukte paden/applikatoren som man legger voksen med? Trodde alt burde være helt tørt, men det er altså ikke tilfelle?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Nei.. Collinite anbefalte det selv. Den skal ikke være våt, men fuktig. Fuktigheten forsvinner med en gang voksen kommer på lakken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive