Gå til innhold

steinsprut


dj john

Recommended Posts

hei..på torsdag kveld kjørte jeg hjem fra jobb på kvelden strekning e18..da jeg nærmet meg en tunell la jeg meg ut i forbikjørings feltet pga en saktegående lastebil..ante fred og ingen uro da jeg hvar på vei for å levere bilen min for utskifting av frontruta..så kom det en idiot på min venstre side i 180+km..å vrengte inn i mitt felt rett forran meg som igjenn resulterte med et regn av steinsprut..påde fanger,panser,forskjermer og tak..er det mulig??.alt hvar nylakert i fjor samme mnd..akuratt nå føles det som et brudd i sammboerskapet, jeg og min høyt elskede bil.stoppet så under en lysmast å så at jeg hadde fått en del små merker over hele fronten..det er nesten så jeg har lyst til å selge hele greia å gå videre med en ny bil..men problemet er jo at jeg har lagt så mye...tid og penger at jeg føler vi må holde livet ut..bilen ble gjort klar for vintern forig helg(16timer)så vet hva som hvar a merker på bilen.spørsmålet mitt er egentlig hva ville dere gjort??ville dere lakka alt om igjenn?eller levd med det å tenkt..ja ja steinsprut blir det..min bil er en bmw 118d performance i topp stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du ikkje nr. hans? Evt. til ande sjåfører rundt, fant ut kor han budde og trua med å gå tilverks med balltre på knærne hans om han ikkje betalte for skadene? Hadde iallefall anmeldt forholdet om du fikk nr. på bilen. Hadde du noen med deg i bilen din som vitne evt. Er nok sikkert en "lost cause" men må jo prøve. Synd å høre om din ulykke, sånn idioter skulle vert fratatt lappen for livs tid. Går ann å kjøre fort, men sikkerhet og hensyn til andre kommer i første rekke.

Håper dette ordner seg og evt. ikkje blir for dyrt å fikse opp i.

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn så kjørte han så fort at alt jeg rakk å se hvar en hvit ny type ford mondeo stv..jeg tipper han lå i 200km så jeg rakk ikke å se en drit pga all støvet..ja du skulle bare tenk hva jeg hadde lyst til!!støvskya sto etter,n inni tunellen der.angående pris så regner jeg rundt 15-17 store viss det er mye mer enn det jeg så under lyset..bilen min står forsatt på bmw forde de knakk no plast dekksel under vindusviskerne,så når jeg får tatt en grundig vask vil jeg nokk få en bedre oversikt.takk for støtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at alt ordner seg noe lunne og at detta ikkje blir for dyrt for deg :)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å ta dette på forsikring hvis skaden er alvorlig? Steinsprut på glass dekkes jo, så det er kanskje verdt å sjekke ut. Egenandelen er vertfall mindre enn omlakkering. Selv vurderer eg 3M Scotchgard på utsatte plasser. Min bil lager steinsprutskader på seg sjølv bak forhjulene og kanal. Tenkte å teste denne filmen ut der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å ta dette på forsikring hvis skaden er alvorlig? Steinsprut på glass dekkes jo, så det er kanskje verdt å sjekke ut. Egenandelen er vertfall mindre enn omlakkering. Selv vurderer eg 3M Scotchgard på utsatte plasser. Min bil lager steinsprutskader på seg sjølv bak forhjulene og kanal. Tenkte å teste denne filmen ut der

jeg har jo topp sikring som dekker masse x-tra som maskin skade og driverk..tror det lønner seg å ta det selv..har fått pris på lakering av panser,tak,forskjermer og fremre støtfanger på 15000..tenkte å gjøre dette viss det er ille..men det får jeg svar på mandag..for da får jeg bilen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...