Gå til innhold

Vinterkampanje hos chemicalguysuk.com


Christer

Recommended Posts

  • Moderatorer
Christer

Chemical Guys UK kjører vinterkampanje på hele nettbutikken for registrerte kunder. Kupongkoden WINTER er gyldig ut året og vil gi 15% rabatt på alle produkter de har tilgjengelig.

Endret av csjoh

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tusen takk for tipset da!

Bestiller til familien i Polen=billig frakt og ingen moms/tilleg etc :-)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Men om noen vet om det er mulig å få kjøpt gallons? finner det ikke i nettbutikken. Leter etter "billigst" mulig silk shine dressing.. Noen som har noen andre gode alternativer som er billige og drøy i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Jeg sendte mail, og fikk svar med de gallonsdunkene de har inne, for en tid tilbake. Tror ikke shilk shine var med men jeg kan ha oversett:) Send en mail da vel..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de trekker fra engelsk moms når de sender til norge? Ser enkelte av prisene er opplyst som inklusive VAT, men ser ikke at de blir redusert når man legger i kurven og får beregnet frakt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Ser ikke sånn ut, nei... kan lønne seg å sende dem en mail og spørre om de kan gjøre det, siden vi uansett blir slått i trynet med norsk mva idet ting ankommer.

Beklager, jeg skulle lagt merke til det før jeg postet.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Noen som har fått den siden til å kalkulere frakt? Står bare å surrer og surrer her. Får aldri opp noe pris

Edit: kom når alt var fylt ut gitt

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som vet om de trekker fra engelsk moms når de sender til norge? Ser enkelte av prisene er opplyst som inklusive VAT, men ser ikke at de blir redusert når man legger i kurven og får beregnet frakt etc.

Kan svare meg selv på denne. Sendte de en mail, og de kan trekke ut VAT på forespørsel. Er ingen automatikk i nettbutikken på fjerning av VAT ved sending til Norge.

Noen som vet hvem CG sender med? Står at pakka mi er sendt i forrige uke, men har ikke fått noe sporingsnummer eller hentelapp enda..

De skal vissnok sende med ParCelforce worldwide, tipper det er disse http://www.parcelforce.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid irriterende når det går med posten innenfor Norges grenser..

Tar gjerne lengere tid innlands enn fra hvorsomhelstellers i Europa til Norge... :( i alle fall hit hvor jeg bor, relativt sentralt i Kristiansand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare meg selv på denne. Sendte de en mail, og de kan trekke ut VAT på forespørsel. Er ingen automatikk i nettbutikken på fjerning av VAT ved sending til Norge.

Jeg har akkurat sendt dem en mail selv med spørsmål om dette etter at jeg la inn en bestilling.

Fikk bare dette som svar: "Do you have a VAT number ?"

Føler jeg er litt treig her, men hva mener han med det?

Mine BMWer

 

Instagram: 

Privat: @stigj77  

Bil: @bmwe86driver

Gnikk: @unikbilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...