Gå til innhold

Trenger hjelp med Leather Master-produkter!


bjorke

Recommended Posts

Har akkkurat kjøpt inn:

- Lather Master Strong Cleaner

- Vital

- Leather Protection Creme

Har blandet ut Strong Cleaner 1:1 med vann, sprayet på sofaen og brukt en svamp for å rengjøre. Så tørket jeg av med en All Purpose Microfiber, varmet opp skinnet i et par min med hårføner og la på et lag med Vital. Når jeg sier la på, mener jeg at jeg strøk et lag forsiktig over skinnet. På Vital-flasken står det at skinnkremen skal stå en time. Men jeg skal innrømme at jeg blir litt forvirret. Skal jeg la det stå en time, og så legge på et nytt lag "forsiktig" en gang til? Eller skal jeg la det stå en time, for så å påføre et lag, men denne gangen ved å massere hardere? Sofaen ser igjen ganske slitt ut skjønner dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å la den stå 1 time for å trekke inn, så legge på et nytt lag. Vente 1 time, før jeg tørker over med Microfiber. Legg så på protection cream.

Takk for svar Ketil. Men når du sier "legge på", bruker du makt eller stryker du et lag forsiktig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forrige behandling har allerede begynt å gi seg?

Jepp, ble ganske fort tørr igjen. Nå kjennes sofaen mye smoothere ut. Men er som sagt holdbarheten jeg er spent på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

I'm back. Jeg føler meg lurt, men hva kan er forvente til 10k? Hehe... Er ikke ekte skinn, og kvaliteten på den var ganske dårlig. Venter på ny nå, av annen produsent :) Men skinnet i Land Cruiseren er fortsatt soft og fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kjipt med skinnsofa som ikke er skinnsofa... Omtrent som å bestille seg en Porsche og når du kommer til forhandleren så står det en Lada der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med skinnsofa som ikke er skinnsofa... Omtrent som å bestille seg en Porsche og når du kommer til forhandleren så står det en Lada der....

Been there, done that..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...