Gå til innhold

Hva slags duft bruker du?


Are G

Recommended Posts

Jeg kjøpte meg nylig en CG New Car Smell og jeg må si jeg ikke ble veldig imponert..

Finnes det noe annet som er bra ? CG Leather Scent?

Kunne tenkt meg noe som er diskré men fortsatt godt, kjører tross alt ikke 240 med forsterket speil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

CG Leather Scent eller CG Lemon & Lime Scent.

Har testet litt av California Scents fra Blank Bil også, men foreløpig ikke funnet noen favoritt der enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nylig en CG New Car Smell og jeg må si jeg ikke ble veldig imponert..

Finnes det noe annet som er bra ? CG Leather Scent?

Kunne tenkt meg noe som er diskré men fortsatt godt, kjører tross alt ikke 240 med forsterket speil..

x2.. ble ikke veldig imponert jeg heller så blir nok CG Leather Scent neste gang (heldigvis har jeg skinninteriør:p)

"The difference between something good and something great is attention to detail"

- Charles Swindoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dusj med CG Leather Cent bruker jeg i ny og ne. Har skinn/alcantara så det passer greit inn også :)

Hadde CG Stripper Cent, synes den lukta verre enn 10Wunderbaum i speilet for å være ærlig. Brukte den 1 gang i forrgie bilen og ble nesten ikke kvitt lukta :P Ga den bort til en kompis

Endret av _€mil_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Leather Scent er knall i biler med skinn, men blir noe dritt med biler med stoff, der liker jeg Lemon & Lime Scent, lukter fffffffffriskt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Car Smell lukter jo brent plast og kjemikalier. Syns ikke den var så ille første gangen jeg lukte på den, men etter å ha brukt den en gang i bil ble den helt ut så jeg fikk brukt flasken til noe annet.

Syns normalt ikke det trengs å bruke duft etter at stoff og vinyl er renset med Greenclean, Scholl Ice på vinduer og evt Swissvax på skinn. Da lukter det så rent og godt at godlukt bare blir kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...