Gå til innhold

Liten lett støvsuger på kampanje hos Coop Bygg.


fish

Recommended Posts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har lagt ut bilder av den i en tråd.Skal visst være bra :) Henter min hos tess ute i uka.398kr der da.Tåler 40 grader og har egen knapp til å riste/knipse filteret :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at den er poseløs med "selvrens" er jo praktisk. Greit å ha stående i garasjen/kjelleren, lett å flytte. Kunne dog tenke meg ett "møbelmunnstykke" for det fulgte ikke med. Det var kun en børstetut. Fulgte også med en bære/skulderreim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Lage ett munnstykke selv da, eller trekke ut børstehåra på den som følger med :) er ikke mulig å kjøpe nye deler til disse, men holder motoren tror jeg disse kan holde lenge.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat å diskuterte dette med en av dine sambydninger. :-) Blir vel til at jeg ordner en eller annen overgang, da jeg har ett par munnstykker liggende. Sjekka på siden til Foma, og kunne ikke finne noe ekstrautstyr til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Blir enklere når jeg sier at du og han har diskutert denne støvsugeren her en dag. :-) Vi sitter mye på bimmers.no og på FB

Jeg kan oppdatere her når jeg finner ut om overgang til møbelmunnstykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Aha, da er det han Knut.Den ene innbyggeren utenom meg og en til :P ok, det hadde vært fint.Særlig om det er vanskelig å finne pga dimensjon..

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den i noe avis jeg heller. Var innom Coop Bygg i annet ærende da jeg gikk forbi en stor stabel som stod på gulvet. Ble vel det vi kaller for ett impulskjøp. :-) Den var merket som kampanjevare inne i butikken.

Endret av fish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den i noe avis jeg heller. Var innom Coop Bygg i annet ærende da jeg gikk forbi en stor stabel som stod på gulvet. Ble vel det vi kaller for ett impulskjøp. :-) Den var merket som kampanjevare inne i butikken.

Da blir det en litten tur innom obs bygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tror den kan ta litt vann jeg :) Bare å fjerne filteret. Testa den nå.Den var lett, tok lett opp støv i teppet, kommer lett til imellom de fleste seter pga de smale munnstykket med børste og var enkel å bruke. Jeg ga litt mere på Tess, men er uansett ett knallbra kjøp!Toppkarakter fra meg :)

post-1306-0-86910300-1316763898_thumb.jp

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom 2 stk Obs Bygg på jakt etter denne uten at de i det hele tatt skjønte hva jeg snakka om, så jeg viste de bilde av den fra her på forumet... Det gjorde ikke saken bedre, fremdeles samme svar om at de ikke kjenner til denne :(

Må vel ty til TESS for å få fatt i denne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror den kan ta litt vann jeg :) Bare å fjerne filteret. Testa den nå.Den var lett, tok lett opp støv i teppet, kommer lett til imellom de fleste seter pga de smale munnstykket med børste og var enkel å bruke. Jeg ga litt mere på Tess, men er uansett ett knallbra kjøp!Toppkarakter fra meg :)

Haha... Nå har jeg brukt den ett par tre ganger og nå sist oppdaget jeg at munnstykket var to-delt. :) Dvs at selve børsten kan taes av munnstykket og da får man ett smalt munnstykke til trange plasser, f.eks ved setene. Så fasitten er at maskina har selve røret med rund tut, smalt munnstykke og børste.

Har hatt en "grundig" støvsuging av bilen og er kjempefornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har en sånn jeg og kjøpt på Coop obs i Bodø nå i sommer, og jeg må si at denne er ganske bra! Grei til å ta med seg ut og ta en kjapp støvsuging i bilen....lurer på om det finns nye filtre å få kjøpt til denne? Har gjort mitt rent et par ganger men det går vel ikke an å gjøre for evig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...