Gå til innhold
Tom Christian

Scholl Concepts SKIN testere

Recommended Posts

Tom Christian    26
Tom Christian

Vi trenger 5 stk testere av Scholl Concepts nye skinnkrem "SKIN".

Skriv deg på liste om du har en bil med skinnseter/skal detaile en bil i nærmeste framtid og kan lage en liten test/review av dette produktet. Dette bør skje innen rimelighetens tid.

1:

2:

3:

4:

5:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sindre A A    12
Sindre A A

1: Sindre A A. Har BMW 1-serie cab med sort fullskinn interiør som straks skal få pleie.

2:

3:

4:

5:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bangdalen    5
Bangdalen

1: Sindre A A. Har BMW 1-serie cab med sort fullskinn interiør som straks skal få pleie.

2: Bangdalen. BMW E34 bilstereobil med sort skinninteriør som sårt trenger pleie

3:

4:

5:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oluf    328
Oluf

2: Bangdalen. BMW E34 bilstereobil med sort skinninteriør som sårt trenger pleie

3: Bilpleie gærning

4:

5:

Synd dette ikke kom litt før, skal detaile en Merce i helga med masser av skinn! Ellers står EVO'n og andre biler i familien til disposisjon :)

Gi ett lite pip om jeg kan komme å hente ei flaske på SS i morgen da ;)

Endret av Bilpleie gærning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikaelØ    149
MikaelØ

4: MikealØ. Vaktbilen på jobb trenger en skikkelig skinn rens! Skal vell være lyst skinn, men er svart nå :)

5:

Endret av MikaelØ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway    346
Detailmafia Norway

4: MikealØ. Vaktbilen på jobb trenger en skikkelig skinn rens!

5:AlienDetailing, har et par biler jeg vil teste det på. X5 og en A4 begge, brunt og sort skinn på disse.

Endret av AlienDetailing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Påkkern også... Svigermor har sort skinninteriør i bilen sin, og det hadde vært en veldig fin bursdagsgave fra meg (hun blir 60) en full interiør-detail.... Men er man for sent ute så er man for sent ute..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 888
Christer

Husk de kan kjøpes også ;)) hehe

Kjekkere med freebies-mot-test-review enn å kjøpe hvis det er mulig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oluf    328
Oluf

Blir morro å teste. Testet Scholl Spam opp mot Swissvax Leather Cleaner på skinn i dag. Leather Cleaner tok mere møkk enn Span er min erfaring så langt, Spam trengte mer jobb og skrubbing for å oppnå samme resultat. Utenom det er Spam ett konge produkt til det meste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Navn og adresse sendes til kundeservice@scandicshine.no for utsendelse av produktet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oluf    328
Oluf

Er dette et slags kit slik som SV kittet?

Nei, ikke som jeg har fått med meg i hvertfall. Er vel bare kremen som er med her, skal vel brukes etter rens med Scholl spam om jeg har oppfattet riktig.

Navn og adresse sendes til kundeservice@scandicshine.no for utsendelse av produktet :)

Stikker innom en dag i nermeste framtid å henter den, samt kjøper noe annet stasj er jeg redd... :fun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig