Tom Christian

Scholl NOGLOSS testere

30 innlegg i emnet

Hei,

Trenger noen som ønsker å teste Nogloss spray fra Scholl Concepts, hvis vi kunne fått 5 stk som ønsket å teste denne, så sender vi gratis i posten!

Første fem som skriver seg opp i tråden her får en slik til test.

NOGLOSS.png

God helg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - Stigtm

2

3

4

5

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - Stigtm

2 - TobiasW

3

4

5

Endret av TobiasW
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - Stigtm

2 - TobiasW

3- Johnsta

4

5

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - Stigtm

2 - TobiasW

3- Johnsta

4 - csjoh

5

Endret av csjoh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker meg, Burde skjønt det av navnet, men jeg har ikke aaalt for mye matt lakk å teste på :)

Endret av AndersB
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker meg, Burde skjønt det av navnet, men jeg har ikke aaalt for mye matt lakk å teste på :)

Kan den kun brukes til matt lakk? Prøvde å lese litt på Schollsiden, men forstod det ikke slik at den kun kan brukes til matt finish. Hva sier sjefen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker den på matt lakk, matt folie. men også på plastikk fangere osv. Som f. eks på en XC90/Audi Q7 osv

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en slags LSP for matt lakk?

Kan den brukes på svart vinyltape?

Det er svart matt rundt vinuene mine som jeg kunne tenkt meg et produkt til, men vet ikke om dette er produktet jeg leter etter? Skulle gjerne hatt noe som kan brukes på vinyltape på toppen av døra. Disse er også svart matt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker den på matt lakk, matt folie. men også på plastikk fangere osv. Som f. eks på en XC90/Audi Q7 osv

Jeg skal ta en Volvo XC-90 neste fredag, er det interessant for dere at jeg tester den på plastikken rundt? Er jo myye plast på disse bilene, og tar laang tid med Polytrol el.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok litt beskyttelse, men ikke en direkte voks/forsegling. Mer i gaten med SW20, en spray voks/forsegling.

Den vil nok fungere fint på sort vinyl tape.

Jeg skal ta en Volvo XC-90 neste fredag, er det interessant for dere at jeg tester den på plastikken rundt? Er jo myye plast på disse bilene, og tar laang tid med Polytrol el.

Det hadde helt klart vært knall :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok litt beskyttelse, men ikke en direkte voks/forsegling. Mer i gaten med SW20, en spray voks/forsegling.

Den vil nok fungere fint på sort vinyl tape.

Det hadde helt klart vært knall :)

Okei, hvis dere rekker å sende den til meg til fredag, skal jeg bruke den :) Har også en ny sort Transporter 4Motion som ble hentet fra Møller i dag som den kan testes på og :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at bilen min snart skal parkeres for vinteren, så føler ikke jeg at jeg er rette mann for dette fantastiske tilbutet (det er for sent på året) pga jeg ikke får skjekket holdbarhet, men kommer til å følge med på tilbakemeldingene denne får. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - Stigtm

2 - TobiasW

3- Johnsta

4 - csjoh

5 -cocos

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ta Harley'en til en venninne i løpet av høsten, og den er det matt lakk på, så dette blir midt i blinken.

Burde vel kanskje kjøpe en krukke Swissvax Opaque også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har jeg igjen for å være på kurs å dermed ikke fått vært på forumet på neon dager :P

Vi har nettopp foliert en smart i svart matt på jobb, så det kunne vært det perfekte testpanelet :P men får vente til senere en gang jeg skal ha noe, for denne kan være grei å ha i samlingen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte denne på en slik KTM sykkel, som hadde matt finish.

Ble meget flott;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn og adresse sendes til kundeservice@scandicshine.no for utsendelse av produktet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn/adresse sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn og adresse sendes til kundeservice@scandicshine.no for utsendelse av produktet :)

Sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive