Gå til innhold

Medfølgende pader Metabo


Høydal

Recommended Posts

I stedet for å hive den ullpad`en kan du sende den til meg... :rofl1:

Neida.... Behold ullpad`en. Jeg liker i vertfall den veldig godt.

Den andre der vet jeg ikke noe om. Tror min fremdeles ligger i esken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg ikke svare helt sikkert på, da det er lenge siden jeg brukte Gul Meguiars Ullpad.

Men jeg mener at Metabo Ullpad`en er grovere enn den gule.

Tror mer den kan sammenlignes med den Røde Ullpad`en til Meguiars.

Hvis dette er helt feil, så kommer sikkert noen inn her og retter på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metabo-ull er bra saker. Den grove skumputa har jeg aldri prøvd. Bytt ut bakplata også - så du får deg en med mer skum. Blir mye lettere å kjøre da.

edit: og gratulerer med konge-maskin. Noe av det beste du kunne fått tak i. Min har kjørt nå i ca 800 timer nå uten å gå varm en eneste gang.

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ullputa skal visstnok være veldig grov og av bra kvalitet.

Den skumputa så like skummel ut som den gule rubbingputa til Autoglym :P

Er skeptisk selv til den skumputa, så den går nok i det store arkivet etterhvert

Metabo-ull er bra saker. Den grove skumputa har jeg aldri prøvd. Bytt ut bakplata også - så du får deg en med mer skum. Blir mye lettere å kjøre da.

edit: og gratulerer med konge-maskin. Noe av det beste du kunne fått tak i. Min har kjørt nå i ca 800 timer nå uten å gå varm en eneste gang.

Takk for det, lest mye positivt om maskina i hvertfall. Har 3m bakplate og en mindre, så satser på at de duger.

Gratulerer med en kongemaskin ja.

Metabo ullpad's er helt suverene, har kjøpt et par extra av dem, samme med liten ullpute. -Lite lo'ing og bra cut.

Takker. Hvordan plasserer cutinga seg sånn i forhold til rød og gul ull fra meguires? Den røde til meguires loa veldig når jeg prøvde den. Lå ull-rester i hele garasjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan plasserer cutinga seg sånn i forhold til rød og gul ull fra meguires? Den røde til meguires loa veldig når jeg prøvde den. Lå ull-rester i hele garasjen

Metabo ullpad loer nesten ikke i det hele tatt, og det er riktig som du sier at Meguiars loer VELDIG.

Min erfaring (og den trenger selvfølgelig ikke være riktig) er at Metabo ullpad`en er hakket grovere enn Rød Meguiars.

Valget mitt blir alltid Metabo når jeg skal polere med ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du blir skuffet over den pad'en nei. :thumbup:

Jeg bruker alltid å variere middelet når jeg skal ha mere/mindre cut, og siden ull cut'er mest så er det oftest nok men kun 1 type ullpad.-Ull er ull og cut'er mye.

Men, ser at BSBildeler tar 799.- for Meg ullpad.... Er dem laga av gull tro??? :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid å variere middelet når jeg skal ha mere/mindre cut, og siden ull cut'er mest så er det oftest nok men kun 1 type ullpad.-Ull er ull og cut'er mye.

Ull er ikke bare ull......og det kan være stor forskjell i cut og "brukervennlighet" blant de mange ullputene på markedet ;)

Det meste fra meguiars er vel laget av gull og diamanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull er ikke bare ull......og det kan være stor forskjell i cut og "brukervennlighet" blant de mange ullputene på markedet ;)

Det meste fra meguiars er vel laget av gull og diamanter :P

Hehe, jeg har vel da vært heldig og satsa på en suveren ullpad fra starten av da! :thumbup:

-Kanskje det er 2 i pakka fra Meg's da, men likevel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...