Gå til innhold

Auto319Sport


mgreen

Recommended Posts

Noen som har erfaring med denne butikken? Tross .no adresse er mye av nettsiden på engelsk. De selger Mothers og Meguiars.

Ser ut til å ha ganske gode priser. Bl.a. Megs Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner til kr. 134,- for 3,7l.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • garrett_T4

    29

  • Scandicshine.no

    14

  • mgreen

    8

  • kris1986

    7

Lexgtturbo

Hmm tydeligvis en ny side. Billig men virket litt rotete, og med endel feilinfo, som feks Deep Crystal Paint Cleaner step 1 som har bilde av soft wash etc... Powerball var ihvertfall billig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt mer om siden i dag. Registrert under Autoshop 24 AS, 1789 Berg i Østfold. Registrert i Brønnøysund i fjor høst. Org.nr: 991814345. Ingen anmerkninger på brreg.no

Lite informativ side, men jeg klarte å finne ut at det ser ut som de kun sender i oppkrav. Forsåvidt betryggende siden ingen her ser ut til å ha noe erfaring med hvor seriøs siden er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. virka billig det der! Har noen prøvd goldclass i skumkanon?

Har registrert meg på siden, sjekk det her;

Innhold: 473 ml - 91kr

1893 ml - 113kr

3726 ml - 134kr

Hvis ikke det er feil, da er det j#vli billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. virka billig det der! Har noen prøvd goldclass i skumkanon?

Har registrert meg på siden, sjekk det her;

Innhold: 473 ml - 91kr

1893 ml - 113kr

3726 ml - 134kr

Hvis ikke det er feil, da er det j#vli billig!

Det var den jeg brukte som eksempel i åpningsinnlegget mitt. Mistenkelig billig egentlig... De la på 149,- i frakt + 44,- i oppkravgebyr for å sende.

Testet såvidt Chemical Guys i en foamgun på jobben, en type som går på trykkluft. Skummet ganske bra, uten at jeg eksperimenterte noe særlig med mengden. Kanskje andre har mer erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig ja, enten kjøper de fra usa eller så selger de for innpris :P

De kjøper helt klart fra statene. Er en av de mange som tydeligvis ikke er redd for SFT, eller rett og slett ikke vet bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det som kjent gått et par dager, ordrebekreftelsen kom i og for seg automatisk når jeg trykket bestill på webshoppen, men ikke noe mere, sende de også en mail for 2 dager siden, der jeg spurte om jeg kunne få pakkesporingsnummer og om når de har tenkt å sende pakken, men fortsatt ingen svar. så vi får bare vente i spenninng å håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er gode i engelsk her??? Jeg er ikke kvalifisert tolk:/

Utdrag fra hjemmesiden, jeg brukte faktisk noen minutter på å sjekke denna "sjappa"

This is a demo store powered by X-Cart. Based on PHP template technology and integrated with an SQL database, it is a fully functional store that allows you to try X-Cart shopping cart software. As a buyer, you can browse products, put products into your cart and check out. As an administrator, you can add categories, products and change the look and feel of the store. If you have any questions please contact us.

This service is for demo purposes only. No real products. No real prices. No real charges. Please do not submit real credit card information.

To replace this text with a welcome message of your own, log in as administrator, select the Webmaster mode link in the Administration box, then follow the instructions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...