_€mil_

Korrigering av lakk, hvit Volvo V70.

Hei!

Har en 1998mod Volvo V70 som kunne ha godt av en korrigering, med sterkt lys så ser man

en del swirls og riper i den. Spesielt etter at den fikk en omgang av SV Cleaner Fluid, som sikkert har fjernet skitt som har dekket mindre riper fra håndvask og sikkert maskinvask før mitt eie.

Ser derfor etter noen med erfaring og riktig/nok utstyr til å kunne utføre dette. Hadde også vært en stor fordel om vedkommende kunne laget en tråd her på formuet om jobben, slik at jeg har noe å se til den dagen jeg kjøper utstyr til å gjøre dette selv i framtiden :)

Bilen har fått nytt panser, nye kanalskjørt og ny støtfanger foran i vinter 2011, samt begge bakskjermer og støtfanger bak er lakkert for ca 6mnd siden. De delene er derfor i ganske bra stand, foruten noen steinsprut i front. (Kan levere med lakk så dette kan bli tatt i samme slengen. Men ikke nødvendig om du/dere ikke vil flekke det!)

Lakken heter 189 Polar Hvit.

Kan stille med produkter til "sluttsteget" selv om ønskelig.

• SV CleanerFluid
  • SV Glacier
  • SV NanoExpress QD/seal

Har også en god del andre produkter til gummi/vinyl, felger osv. men dette er ikke hoved pri. for min del!

Korrigering og rens av lakk som er det viktigste, har som nevnt ikke maskin og utstyr til dette selv.

Jeg bor i Brumunddal, Hedemark. Hadde vært en stor fordel om noen i lokalområdet Hamar/Brumundddal/Moelv osv kan gjøre en slik jobb nå i løpet av høsten, før vinteren kommer.

6046312118_b9dffe4d1d_b.jpg

6045763401_9edf006731_b.jpg

Bilder med spot/lys som viser defekter/swirls kommer snart.

Ta kontakt på PM.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Nero!!

Velkommen hit.

Det var meningen at jeg skulle tatt denne bilen i våres, men Per solgt den før datoen kom..

Her har du noen brukernavn til folk i ditt område:

Hedmark

AndersB: Stange

Posan: Elverum

Torby: Ringsaker

Øyvind Braaten: Elverum,

urs4r: Ringsaker/Hamar

whiplazh/Kenneth: Hamar omegn.

mighty: Våler/Elverum/Flisa

Uthevet er mest kjente

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt om du er interessert i å reise litt lengre, da til Gjøvik/Torpa så kan jeg ta den etter hvert!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen til Gjøvik og Hans Marius er også helt klart verdt det!! En av toppene her inne han.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Petter:

Hehe, takk for velkomsten ;) Ja jeg fikk høre det av Per, var visstnok ikke så lenge etter overdragelsen av bilen

at du egentlig skulle ta den hørte jeg :) Takk for lista over medlemmer i nærheten også.

@ Hans Marius:

Skulle ikke by på noen problemer med en Gjøvik tur nei, har ikke helt bestemt meg for hvem som skal få ta bilen ennå. Sender deg en PM med mer info og noen spm :)

Må si jeg er veldig imponert over de jobbene du har lagt ut tråd på her inne!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det Hans Marius som skal ta denne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive