Gå til innhold

Tilbakemeldingstråd til Bilnerden


Thomas_K

Recommended Posts

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bilnerden virker som en god nettbutikk. Like oppbyggingen, lett å bruke og har OK utvalg av produkter. Kunne godt tenkt meg DCN rabatt avtale hos Bilnerden. Har bestilt eindel varer derfra for noken dager siden og har fått løpende oppdatering av mine ordre. Skal heller oppdatere denne kommentaren når eg har mottatt alle varene og fått sett om eg får alt eg har bestilt osv. Men fore løpig, ein godt brukandes nettbutikk!

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Jeg syntes også Bilnerden har mye bra! :) Også har de en del produkter de andre nettbutikkene ikke har :)

Men som, Chris sier over her så kunne det vært kjekt med en DCN rabatt der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en stor bestilling som posten greide å ødelegge på vei mellom Oslo og Bergen til tross for bra pakking av varene. Bilnerden.no ordnet opp (og svarte på mail en søndag) og sendte ny pakke asap.

Kjempesørvis og Bilnerden har fått en velfornøyd kunde i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært på posten og hentet en 32 kg pakke fra Bilnerden. Bilnerden er den beste nettbutikken jeg har handlet med uansett bransje :thumbup: . Veldig raske og klare svar på email, meget gode priser, rask shipping og god emballering, og ikke minst det som kom var akkurat det jeg hadde bestilt og ikke erstatningsprodukter. Jeg har handlet mye på nett over mange år og den eneste nettbutiken jeg har prøvd som er noe i nærheten er en US nettbutikk for fluefiskeutstyr

Foam cannonen som Bilnerden selger er den samme italienskproduserte som selges betraktelig dyre av konkurenter. Hos Bilnerden selges foam cannon og adapter seperat i nettbutikken, men det kom montert med gjengetape :thumbup: , konkurenten som selger det som en komplett enhet leverte den ikke ferdig montert.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjempebra nettbutikk, som følger opp kunder slik på en måte som er uten sidestykke. Er blant noen få jeg har handlet med som faktisk bryr seg om kunden, og ikke bare det å få pengene sine. Som nevnt over, så er det alltid svar å få, uansett dag i uken!

Skal uten tvil handle videre med Bilnerden, så håper utvalget vokser i takt med kundemassen :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra nettsiden:

"PS: C1 Crystal Lacquer bør brukes etter at flasken er åpnet"

Så litt humor i denne.. :D

Blir neppe mindre vaskestriper om du legger flaska på lakken og legger på med maskin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Hentet fra nettsiden:

"PS: C1 Crystal Lacquer bør brukes etter at flasken er åpnet"

Så litt humor i denne.. :D

Strevde litt med setningen der ja, hadde egentlig tenkt å endre dette før vi gikk live. Mye som blir glemt i den hektiske hverdagen! Tips til bedre formulering belønnes med en liten overraskelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C1 Crystal Lacquer bør brukes (innen kort tid/opp/fort/snarest) etter at flasken er åpnet.

Alternativt:

C1 Crystal Lacque er å regne som ferskvare og bør benyttes snarest etter åpning av flaske. Varigheten av produktet reduseres relativt raskt, og 3 måneder etter åpning av flasken vil midlets effekt kun være 12 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...