Autobua

Gruppekjøp Wolf's nyheter

23 innlegg i emnet

Prøver meg på et gruppekjøp hvor nyhetene fra Wolf's er i fokus, legger ved 5 liter DeIronizer i tillegg.

Ser for meg at vi må opp i minst 15 personer for å gjenomføre dette.

Lar dette gruppekjøpet gå til 19/9.

Produktene som er tilgjengelig er da:

The Mask 500ML sprayflaske 80,50,- (ordinert 115,-)

The Mask 1 liter 136,50,- (ordinert 195,-)

DeIronizer 500ML sprayflaske 49,- (ordiner 70,-)

DeIronizer 5 liter 273,- (ordinert 390,-)

Quickie Carnauba Quick Detailer 500ML sprayflaske 52,50,- (ordinert 75,-)

Reparation Nano Quick Detailer 500ML sprayflaske 80,50,- (ordinert 115,-)

Frakt tilkommer etter postens satser.

Legger ut gruppekjøpene i nettbutikken om noen dager slik at dere som skal være med skriver dere på lista nedenfor og i tillegg kjøper produktet i nettbutikken.

1.

2.

3.

Endret av remiandre/RB Tuning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Thomas_K - The Mask 1liter - DeIronizer 5liter - Quickie Carnauba Quick Detailer - Reparation Nano Quick Detailer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en hel pakke? Eller kjøper man bare de man har lyst på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel velge siden det er 1liter og 5 liter av samme produkt.... Håper jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Thomas_K - The Mask 1liter - DeIronizer 5liter - Quickie Carnauba Quick Detailer - Reparation Nano Quick Detailer

2. Bilpleie Gærning - The Mask 1liter - DeIronizer 5liter - Quickie Carnauba Quick Detailer - Reparation Nano Quick Detailer

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en hel pakke? Eller kjøper man bare de man har lyst på?

Du kan velge det du har lyst på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Bilpleie Gærning - The Mask 1liter - DeIronizer 5liter - Quickie Carnauba Quick Detailer - Reparation Nano Quick Detailer

3. Gry - The Mask 1 liter - DeIronizer 5 liter - Quickie Carnauba Quick Detailer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke store interressen her, men gode priser skal vi nok få til for dere som har skrevet dere på listen allerede.

Har dog bestilt opp en del av disse produktene i dag, disse blir også å finne i butikken som lagervare.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert, men jeg får deng hvis jeg kjøper mer nå før jeg har brukt opp det jeg har... jeg har fått tillatelse til å kjøpe en stor bøtte til med Grit Guard da hun ser at det er nyttig og bedre enn Europrisbøttene jeg har nå, men hun sa samtidig at hvis det dukker opp flere produkter blir hun vanskelig... så jeg har tenkt å kjøpe en bøtte og en flaske Black Light med en gang lommeboken sier det er greit også, og se hvor lenge jeg må sove på sofaen. Kommer ingen vei uten å tøye grensene ;)

Endret av csjoh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert, men jeg får deng hvis jeg kjøper mer nå før jeg har brukt opp det jeg har... jeg har fått tillatelse til å kjøpe en stor bøtte til med Grit Guard da hun ser at det er nyttig og bedre enn Europrisbøttene jeg har nå, men hun sa samtidig at hvis det dukker opp flere produkter blir hun vanskelig... så jeg har tenkt å kjøpe en bøtte og en flaske Black Light med en gang lommeboken sier det er greit også, og se hvor lenge jeg må sove på sofaen. Kommer ingen vei uten å tøye grensene ;)

Kjøp i vei å gjem produktene i kjelleren! Og om hun spør hva det er så sier du "de der? har jo hatt de produktene i snart fem måneder jo...." :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp i vei å gjem produktene i kjelleren! Og om hun spør hva det er så sier du "de der? har jo hatt de produktene i snart fem måneder jo...." :fun:

Har dessverre ikke kjeller... men jeg har tre store, nesten tomme skap ved siden av meg på jobb, så jeg tror jeg får begynne å gjemme ting her, og så bare stoppe innom jobben for å hente forsyninger når jeg skal ta en bil. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke kjeller... men jeg har tre store, nesten tomme skap ved siden av meg på jobb, så jeg tror jeg får begynne å gjemme ting her, og så bare stoppe innom jobben for å hente forsyninger når jeg skal ta en bil. :)

Ingen dum idè :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt OT, men jeg så et program på teven om ei dame i Bergen med huset fullt av rasekatter, drev med utstilling og avl og det meste, og mannen hennes fikk høre den linja hvis han lurte på om f.eks den hvite og sorte katten var ny i huset: "Den der? Har du ikke sett den før? Den har jeg hatt lenge"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå lagt til disse produktene i nettbutikken.

Vet ikke helt leveringstid ennå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4. Lassings - Deironizer 5liter - Quickie quick wax - reparation nano quick detailer - The mask 1liter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt OT, men jeg så et program på teven om ei dame i Bergen med huset fullt av rasekatter, drev med utstilling og avl og det meste, og mannen hennes fikk høre den linja hvis han lurte på om f.eks den hvite og sorte katten var ny i huset: "Den der? Har du ikke sett den før? Den har jeg hatt lenge"

Haha :P

Har nå lagt til disse produktene i nettbutikken.

Vet ikke helt leveringstid ennå.

Er det bare å kjøpe og betale?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe å velge betalingsmetode ja.

Varene blir så sendt ut så snart de er inne på lager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall... :)... Må jo ha en slik en maske da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varene er beregnet på lager på Mandag og har nå blitt aktivert i butikken igjen.

Disse gruppekjøpsprisene blir liggende aktiv til til alle på listen har fått bestilt eller maks midnatt Tirsdag.

Varene finner dere her.

Andre produkter kan selvfølgelig bestilles samtidig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alle Wolf´s produktene i hus og vil bli pakket i kveld og levert på Posten i morgen.

Om det fortsatt er flere som vil benytte seg av dette tilbudet er det åpent frem til midnatt Tirsdag 18.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive