Gå til innhold

Spyleteknikk HT i dørkarmer, tips..


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Hei,er det noen som har lyst til å dele litt teknikk med meg/oss andre..? Tenkte på at de som hadde giddi, kunne tatt en liten videosnutt av spyleteknikken rundt/inne i dørkarmer. Vasker mye biler, men liker ikke å spyle, så blir apc/børste og microbiber..Dette blir slitsomt da det blir noen biler i slengen.

SÅÅ, er det noen som føler seg truffet og er så snill at de ev ville lagt inn en liten snutt? Jeg ville satt VELDIG stor pris på det:) Er jo ikke noe Hokus Pokus, men hadde vært ineressant å se andre sine knep..:)

Cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med HT inne i døra å gjøre? Ta heller av munnstykket på hageslangen og lag en "knekk" som du justerer trykket med. Sart "inne" i bilen og spyl ut. Null niks søl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Takk, Jeg har en stor varmtvannsvasker på jobben, og 747 hjemme. Jeg føler Ht tar mer dritt enn hageslange, med mindre arbeid. Må jo seff bruke f.eks spam-børste etc først. Hgeslange er jo greit nok, men nå var det HT teknikk jeg var ute etter:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

På min Karcher varmtvannsvasker er det justering på vannmengde, og da justerer jeg den helt ned og bare går på dørkarmene. Er egentlig ingen kunst, da det eneste du må passe på er å ikke spyle direkte på plast/vinylen i dørtrekket eller over gummipakningen i dørene. Det kommer uansett til å sprute litt inn og på deg selv, men bare gå over med en MF klut etterpå og evt sett en defa varmer inn i cupeen i noen timer så går det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Jeg har brukt både ht og spylerhode til slange, med varierende hell. Får bare raffinere teknikken litt, det er ikke like gærent som hu på bensinstasjonen:)))Lol og alt det der. Viktigste er kanskje å bruke gode produkter og børste..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...