Gå til innhold

Retting av småbulk/parkeringsbulk


pasi

Recommended Posts

Hei!

Har desverre fått en parkeringsbulk på høyre bakdør, liten bulk og litt skrap. Tror jeg greit skal klare å korrigere lakken, men vet noen hvor jeg kan få hjelp til å rette bulken. Kanskje er det noen her som bor i oslo/drammen området som har opprettingsverktøyet som er beskrevet her inne (husker ikke navnet i farta).

MVH

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at enkelte her inne bruker et firma som heter Caropractor på enkelte jobber de har,

om dette er et stort fima som kan kjøre ut på jobber eller om de bare utfører jobber på enkelte plasser vet jeg ikke.

Det er jo verdt å ta en telefon å høre litt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at enkelte her inne bruker et firma som heter Caropractor på enkelte jobber de har,

om dette er et stort fima som kan kjøre ut på jobber eller om de bare utfører jobber på enkelte plasser vet jeg ikke.

Det er jo verdt å ta en telefon å høre litt med dem.

Caropractor er utrolig dyktig, men han holder desverre bare til i stavanger.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve www.karosseridoktor.no

De holder til på Hamar, men reiser rundt omkring.

Takk! sendte en henvendelse hit. Fant også et sted i Bærum som heter micropaint.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve www.karosseridoktor.no

De holder til på Hamar, men reiser rundt omkring.

Brukte nordicdent på noen slike småbulker jeg hadde fått tildelt på min forrige bil. Det ble bra, men kostet noen kr (tror de tok ca. 1000 for en bulk, men noe billigere ved flere bulker).

Brukte nordicdent på noen slike småbulker jeg hadde fått tildelt på min forrige bil. Det ble bra, men kostet noen kr (tror de tok ca. 1000 for en bulk, men noe billigere ved flere bulker).

Sjekk www.nordicdent.no De holder til på Rud i Bærum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Har også hørt mye positivt om nordic dent.

De ligger på rud i bærum, og jeg har sett en del av jobbene de har gjort. Med tanke på pris er det egentlig utrolig bra arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun positivt å si om Nordicdent her også! Kanon resultat. Hadde 2-3 parkeringsbulker (Noen som smeller dører i bilen min!!!) + en skikkelig steinsprut bulk på panseret.

Ga under 1000 lappen totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

For de som bor i Bergen og omegn,så bruk bulkedoktoren på lagunen.Holder til i lokalene til HandsOn,,,,

Han er utrolig flink.Mnage bilfirmaer rundt omkring i Bergen som bruker han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karosseridoktoren har jeg god erfaring med. Han er utrolig dyktig. Er flere bilforhandlere i mjøsområdet som bruker han. Da jeg jobbet på Møller så brukte vi han på bruktbil. De bruker han fortsatt på Møller bil Gjøvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt meg, jeg har det utstyret på lakkverkstedet..

Er dette å betrakte som en jobbsøknad? At du tilbyr deg å rette ut småbulker og enkle lakkskader?

Endret av DonCato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som bor i Bergen og omegn,så bruk bulkedoktoren på lagunen.Holder til i lokalene til HandsOn,,,,

Han er utrolig flink.Mnage bilfirmaer rundt omkring i Bergen som bruker han

Har du hatt egen bil inne eller sett på arbeid han har gjort? Skal snart til bergen med bilen, så vurderer å stoppe innom der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Robin :) Hvor mye tar du?

Tenkte å ikke ta en dritt nesten jeg siden det er forum medlemmer.. Men må nok begrense meg til 2-3 bulker.. Orker lix ikke å jobbe frivillig flere timer i strekk :P

Er dette å betrakte som en jobbsøknad? At du tilbyr deg å rette ut småbulker og enkle lakkskader?

For å si det sånn, 100 lapp elr no på ei bulk er vel ikke ille?

Nja, jobbsøknad nei. Men villig til å hjelpe forum medlemmer ;)

Men dette er forutsatt at man er VIP medlem såklart...

Endret av Bulk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt egen bil inne eller sett på arbeid han har gjort? Skal snart til bergen med bilen, så vurderer å stoppe innom der

Jeg har ikke hatt min egen bil der,men vi har brukt han på en del kundebiler,og de fleste bilforhandlerne på Kokstad bruker han.

Han er veldig dyktig....

Mange som tror at det er lett og masere ut bonker,men det er det ikke!

Forresten....er det noen her som har prøvd hårføner og isspray?

Sett videoklipp og hørt at dette fungere på noen bonker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...