Gå til innhold

Lusso Oro wax, KOMMER PÅ SCANDICSHINE.NO


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Da har vi en nyhet å presantere for dere, en voks som heter lusso oro.

Jeg har testet den noen måneder selv og må si meg veldig fornøyd. Er har vi en voks som kommer til å få en veiledende pris på ca 400 kr som ligger på samme nivå som Pinnacle souveran og Chemical Guys 5050 i utseende. Den er nydelig på mørke biler, men også fin på lysere. Gir en veldig god wetness og glød til lakken, selv har jeg erstattet den med Souveran og da til en billigere penge også. Over 200 kr billigere.

Her er et utklipp fra produsentens sin beskrivelse på engelsk:

" Lusso Oro is a handcafted blend of four different waxes, each one integral to the formula. We start with #1 Brazilian Carnauba, which is super refined for the best clarity, then we add two different Montan waxes imported from Germany and a micro-crystaline wax refined here in the United States. We also use a unique resin to help the wax bond to the painted surface. A special oil system keeps the wax in suspension, without drying or setting up too quickly. This lets you work the wax into the paint, without the panic of trying to remove the excess wax in a hurry. These four waxes blend to create a fabric of wax, stronger than any one wax alone, which gives Lusso Oro the protection and depth of shine unlike any other wax.

Lusso Oro goes on easily. When applying, remember, less is better. Your finish is better with two or more very thin coats of wax, than one heavy coat. Any excess wax is probably going to come off on your towel anyway."

Her er bilder av noen biler med Lusso oro påført:

beading3.jpg

after2.jpg

VWCORRADO14.jpg

img0735po1.jpg

Hvis interessen for et gruppekjøp er til stede, så kan jeg være snillere på prisen, men da trenger vi 5-10 stk. Jo flere, jo billigere. Sett deg opp på listen om du er interessert. 350 kr om vi kommer på 10 stk.

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Vil også følge med en microfiberklut av god kvalitet :)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

2. Bernhard

Forresten så er de felgene på Rado'n like som de jeg hadde på den første bilen min, Speedline felger...

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...