Tommy

Detailere i Sør rogaland

Jeg har desverre fullt opp med arbeid hos Tommy's CAR SPA, men har fremdeles noe pågang. Er det noen av dere her inne som holder til i sør rogaland, som kunne være interisert i noen jobber? I tilfelle så kan dere gi meg kontakt info, som jeg kan ha og viderformidle til de som tar kontakt med meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget interessert i noen jobber! Hadde vært morro! :) Holder til på Karmøy da, men er fortsatt Rogaland - og har ikke noe imot en kjøretur litt sørover for noe slikt! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha deg i bakhodet, men de fleste forespørsler jeg får, er fra stavanger og sørover, å de fleste har ikke noe sted å stå, så du trenger et lokale.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. :( Hvis ingen ønsker å komme hit, så må jeg jo få lånt et sted jeg kunne stått - men skjønner det kan bli vrient. Godt å høre at du kan ha meg i bakhodet hvertfall da. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om det er akkurat nå eller senere mot høsten. Jeg blir nok friskmeldt om en måned så jeg kan dra tilbake til jobben på Sola.

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg er langt i fra like flink som mange andre her inne, men jeg vil nå påstå at jeg kan få til et blankt og holofritt resultat. Er jo tross alt en glad nybegynner med sterkt ønske om mer kunnskap og erfaring innen dette området. :)

Holder til på Sola ved flyplassen med mulighet for lokale på bilklubben til jobben.

Endret av CFM
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg skal være helt ærlig og si at jeg er langt i fra like flink som mange andre her inne, men jeg vil nå påstå at jeg kan få til et blankt og holofritt resultat. Er jo tross alt en glad nybegynner med sterkt ønske om mer kunnskap og erfaring innen dette området. :)

x2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om det er akkurat nå eller senere mot høsten. Jeg blir nok friskmeldt om en måned så jeg kan dra tilbake til jobben på Sola.

Holder til på Sola ved flyplassen med mulighet for lokale på bilklubben til jobben.

x2

Det er jo en kjempegod start, det er sånn vi alle sammen har begynt..

Samt at man tar lite betalt i begynnelsen, kun for å dekke opp produkter og en time eller 2 :)

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det vil komme forespørsler iallefall et par måneder fremover.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en kjempegod start, det er sånn vi alle sammen har begynt..

Samt at man tar lite betalt i begynnelsen, kun for å dekke opp produkter og en time eller 2 :)

Jupp. Jeg er først og fremst ute etter erfaring jeg, ikke penger! Men greit å få dekka produkt+ hvertfall ja. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt et sted å stå :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor 1,5 times kjøring sør for stavanger.

Bor helt ved fylkesgrensa ved kysten.

Er kanskje litt lang borte eller?

Jeg har bare en carport å stå i, men den duger !

Itillegg har jeg ikke utstyr til noe innvednig jobb utenom støvsuging.

Endret av FiveInline
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunna tatt et par biler jeg Tommy har stor plass.men jeg har ikke mulighet for skikkelig rens innvendig bare lett innvendig rens..Tar biler i helgene når jeg har tid:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er somregel utvendige (1-stegs) jobber folk er interesert i, å jeg har ligget i prisleiet 2000.- for en slik jobb, som jeg bruker ca 6 timer på.

Så da har jeg iallefall noen på lista, og det er fint om dere enten legger ut navn og nr her, eller sender meg det på PM, slik at jeg i tilfellet kan videreformidle kontaktinfo.

Stigtm

FiveInline

johnsta

Simen

CFM

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte jeg deg aldri navn og nr. her om dagen? Uansett så ble det gjort nå. Ser frem til eventuelle jobber. Er veldig gira på å ta flere biler og få mere erfaring. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de som sender navn/nr på pm, i innboksen, så videreformidler jeg derfra når det dukker opp noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Jeg bor på Hommersåk (Sandnes)

Har egen dobbel garasjen som lokale.. Kan ta vanlige personbiler på inntil ca 5meters lengde..

Har utstyr for full innvendig dyp-rens og også for utvendige jobber fra 1-stegs til, ja , så mange som prisen vil ha det til :)

Så kan du bruke meg som en back-up.

Jeg har fult opp med polerings-jobber frem til ut oktober, men kan ta innvendige rense-jobber på kveldstid.

Send meg en PM om du er intressert ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive