Are G

Foma VAC 1150 vs Bilxtra våtsuger?

Går med planer om å kjøpe en billig våtsuger og har sett at disse to ofte blir nevnt.

Noen som har prøvd begge? Noen forskjeller?

Såvidt jeg har forstått kan bilxtra sugeren også brukes som blåser, noe som kanskje er kjekt, har Foman samme funksjon?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma VAC 1150 har ikke blåse funksjonen, har den hjemme selv. Men er veldig fornøyd med Foma´en.

Har ikke prøvd den til BilXtra sin, så vet ikke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger min våtsuger fra BilXtra! :) Har ikke prøvd noen andre da men...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet noe annet munnstykke til våtsugingen? Eller bruker du det som medfølger maskinen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg? Har bare brukt det som følger med forløpig, men er jo selvfølgelig en ganske universal størrelse på den så jeg har planer om å kjøpe noe slikt etterhvert (kanskje ikke akkurat den, men noe lignende). :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også interessert i å vite om det er noen som har fått et bedre munnstykke til Bilxtran.

Sett at flere Foma'ner har kjøpt den det er linket til over.

Er blåsefunksjon noe som folk bruker? Jeg kan se for meg det er kjekt i noen situasjoner, men har kanskje ikke helt den store effekten? Jeg ser for meg at det kan være kjekt å blåse over PCen innvendig en gang i året f.eks, samt andre steder hvor man ikke kommer til med sugeren, vil tro blåseren har bedre effekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt blåseren at par ganger på de stedene som er så trange at jeg ikke får noe sugestykke nedi. Da har jeg blåst driten til et mer tilgjengelig sted :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes en tråd til om dette. den finner du her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest den men ser ikke at den gir svar på det jeg vil vite :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer faktisk også på akkurat det samme. Hvilken av disse to våtsugerne man bør gå for. Evt. vil dette munnstykke passe på begge støvsugerne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan lese utifra den andre tråden så kanskje det munnstykket vil passe.

I så tilfelle tror jeg nok at jeg går for bilxtra maskina..

Den har 200w mer, så kanskje den suger litt hardere..?

Blåsefunksjon tror jeg at jeg kommer til å angre på om jeg ikke får det..

Har egentlig litt lyst på en Nilfisk Multi 20, men er kanskje ikke verd mellomlegget?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nilfisken så bra ut den. Noen erfaringer med den da? Ser den ikke er så mye dyrere. 899,- om du klarer deg uten den kontakten integrert, evt. 1299,- med kontakten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har så og si den Nilfisken med strømkontakt integret. Er veldig fornøyd med min, svært lett og hendig, relativt lang slange og veldig god sugekapasitet :) I tillegg fungerer det filterrengjøringssystemet godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nilfisk multi 20t i dag og kommer med tilbakemelding når jeg har fått bestilt resten av det jeg trenger og får renset interiøret i bilen min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med 98% sikkerhet til å legge inn bestilling på multi 20 i løpet av helga.

Er jo alltid kos når man har suger og spruter i samme farge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
andersg har denne. fungerer fint den. følger ikke med så mange munnstykker da som foma sin, men denne rommer mere og er lettere å helle ut vannet av. har også utblås sånn som bilxtra sin.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bilextra støvsugeren, og bruker munnstykker som tilhører foma slange, for sentral støvsuger. regner kanskje med at foma bruker samme størrelse på alle slanger? :)

Endret av Tonytic
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive