nibelo

VP Citrus Pre Wash og VP Orange Pre Wash samme?

Fikk VP Citrus Pre Wash i posten i dag, når jeg bestilte VP Orange Pre Wash. Noen som vet om det er samme produkt bare annet navn?

Et kjapt søk på nett viser ulike versjoner av etiketter som viser disse to navnene om en annen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne tråden da jeg i det siste bare har fått Citrus Pre-wash når jeg har bestilt OPW. I følge Valet Pro og andre sider skal dette være samme sak, men de funker jo absolutt ikke likt! Har blandet 1:10 med OPW i foam canon i en evighet og det lager flott skum, med nye Citrus Pre-wash er det så vidt det blir noe skum i det hele tatt.

Har folk samme oppfatning av det nye produktet? Har prøvd å finne noe info om dette, men ikke lykkes enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også Citrus Pre-Wash i går i posten fra Shinearama og stusset litt siden jeg bestilte OPW. På deres hjemmeside heter den Citrus Pre-Wash, men Orange Pre-Wash er avbildet. Etter ett søk på nettet ser jeg at det er tilfelle også på andre sider. På valet Pro sin hjemmeside står det at "THIS PRODUCT IS THE UPGRADE FROM ORANGE PRE-WASH".

Som Andreas over her skriver lurer jeg på om den virkelig er lik. For det første lukter den helt anerledes (les: ikke like godt:-), selv om det ikke har stor betydning når det kommer til virkning, men det er også kommet med i instruksjonen at den anbefales brukt under listene på bilen.

Er det noen som har noen erfaringer med dette? Stemmer det at den skummer dårligere? Er den kanskje ikke like godt egnet i Foam Canon/Gun lenger, men ment brukt med sprayflaske?

Mener å huske at tidliger sto det under beskrivelsen av OPW at den var godt egnet i Foam Canon/Gun, det gjør det ikke lenger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Dette er samme produkt ja, Valetpro har endret navnet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da det virker som at mange av produktegenskapene er endret fra Orange Prewash til Citrus Prewash sliter jeg med å se at det er samme produkt, uansett hvor mye Valet Pro mener det er det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg kan ikke dette være samme produkt for jeg synes den fortsatt funker ræva. Jeg har blandet den 1:20 og putta den i trykksprøyte istede, da funker den greit. Har ikke prøvd noen av de sist ankomne dunkene i foam canon, men det skal jeg sikkert få gjort snart

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive