Gå til innhold

hvilken Meguiar produkter?


Janko

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Meguiar's serien til Meguiars (mirror glaze) funker bra sammen med en Roterende maskin..

80, 82, 83, 84 og 85 m.fl funker gull

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiar's serien til Meguiars (mirror glaze) funker bra sammen med en Roterende maskin..

80, 82, 83, 84 og 85 m.fl funker gull

80, 82, 83, 84 og 85 sier meg NULL :D

Jeg har ligganes Deep Crystal Carnauba Wax mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Meguiar's serien til Meguiars er til maskin polering, Deep crystal serien er for hånd eller med en dual action maskin..

Om du sjekker ut www.godkjemi.com finner du en del av Meguiar's serien der, samt grovhet osv mht polishen..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilxtra har vel..

var innom der i går.. kan ikke huske jeg så di der nei.. syns di hadde mest autoglym men vet ikke kordan det fungere med Meguiar's lakkrens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoglym og Meguiars Mirror Glaze er ikke i samme gata, hvis du skjønner.. Autoglym er for hånd/da, ikke alt av Meguiar's serien er det (Autoglym autoglym - Meguiar's mirrorglaze, proffserien til meguiars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, men ikke på bilextra vel?

Har litt lyst til å prøve litt agbs.. Turtle Wax har proff de også.. :)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at mange BilXtra butikker fokuserer hovedsaklig på forbrukerseriene til Meguiars.

Ellers tror jeg at jeg vil anbefale deg å lese en del poster på nettet før du setter i gang med en roterende maskin på billakken din - uansett hvilket produkt du velger. Det finnes en del gode guider, bl.a. på dette forumet som sier MYE om hvilke produkter, teknikk++. Dersom du ikke har tid til å lese mye vil jeg anbefale at du starter med håndprodukter (klar over at det ikke var dette du spurte om..) rett og slett for å se om du er fornøyd med resultatet du klarer å få til med disse. Roterende maskin bør du nok ikke gå i gang med før du ser at du ikke klarer å gjøre bilen så fin for hånd som du ønsker den skal være, altså at du må begynne å korrigere (fjerne riper) lakken. Du kan lett (min mening..) gjøre skade på lakken med en roterende dersom du ikke aner hvilke produkter du jobber med/ hvilken teknikk du skal bruke.

Edit: I tillegg til Meguiars har de selvfølgelig Autoglym og Turtle Wax også :)

Endret av Hulders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Jupp, men ikke på bilextra vel?

Har litt lyst til å prøve litt agbs.. Turtle Wax har proff de også.. :)

Noen steder tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd ut Meguiars produkter for hånd, f.eks NXT 2.0 wax eller Autoglyms produkter? Hvis ikke tror jeg at jeg ville prøvd dem først og se om jeg ble fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd ut Meguiars produkter for hånd, f.eks NXT 2.0 wax eller Autoglyms produkter? Hvis ikke tror jeg at jeg ville prøvd dem først og se om jeg ble fornøyd.

Har prøvd step 1-3. og er jo fornøyd med det. men sia man hadde kjøpt maskin. så hadde man lyst å prøve det.. og er vell lettere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...