Thomas_K

Dodo Juice Blue Velvet PRO

Noen som har testet denne?

Sitat

Dodo Juice Blue Velvet PRO

Lik den vanlige Dodo Juice Blue Velvet, men med lakkforseglings-ingridienser og enda mere carnauba!

Sammen med Purple Haze er Blue Velvet en av de best-sellende Dodo Juice waxene, og selv om oppskriften har blitt forbedret i løpet av årene syns Dodo Juice gutta det var på tide og ta det hele ett nivå opp.

Så de tilsatte litt mere carnauba, og litt av lakkforseglings-ingridiensene som er i Dodo Juice Red Mist for å lage en "Supercharged" versjon av den populære voksen, Blue Velvet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den gamle av denne her, den var hard i krukka, men så fort en fikk den opp derfra på paden var den fin.. Om det er samme konsistens på gammel og Pro vet jeg sågar ikke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve den såvidt på panseret til Celica-en og er en bra voks det, er litt hard å påføre før man får varmet den litt. Men den hang lengre på enn de fleste andre vokser jeg har prøvd.

Har en sample du kan få hvis du vil prøve den, før du kjøper ei stor krukke ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sample av PRO utgaven... ta den med på jobben i morgen er du snill :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er PRO utgaven ja, tar den med i mårra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne prøvde jeg sist jeg vokset, og jeg er veldig fornøyd til nå! Kan ikke se at beadingen har blitt dårligere, men nå har den bare sittet på i ca en måned da:) Men har til gjengjeld kjørt en del km i MYE regn, og bilen står ute hver dag. Synes den var fin å jobbe med, men man må buffe litt, så regn med å svette;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet på Pajeroen til min far. Sjuk beading, og holdt minst 8 måneder (nå vaska han ikke så ofte at det gjorde noe da...)

Se tråden om Pajeroen i Show'n'Shine-delen. Venstre side behandlet med BVP. Beading-shot fra den er på Engel-krukka.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er purple haze pro i forhold til denne (bortsett fra at PHP er mykere enn BVP)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hovedsaklig bare konsistens/farge/lukt som er forskjell på de to PRO voksene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg... fikk en panel pot av Dennis...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive