Gå til innhold

Tilbud på Nilfisk E145.2-10 X-TRA


marius_kj

Recommended Posts

bilmagikeren

Det må vel være en bra pris.. Er vel lang stålarmert slange på den?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som er bra tilbud i såfall. Lang stålarmert slange er det aller viktigste synes jeg. Det mest irriterende når man vasker er å måtte flytte rundt på høytrykkspyler med tilhørende vannslange, strøm osv.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden... Jeg kjøpte en slik for 3 uker siden, til 3500,-

Godt tilbud, men vær obs på at skumgreia som følger med er "sånn passelasse"

Helt enig, bruker opp flasken veldig fort. Nesten bare nok til å "skumme" en bil.

Kjøp Foam Lance :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, bruker opp flasken veldig fort. Nesten bare nok til å "skumme" en bil.

Kjøp Foam Lance :)

Kjøpte i går, regner med den lander i postkassa i morgen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en slik en på meg, testa den så fort jeg kom hjem. Støyer mindre enn 120`n jeg hadde... og slangen er fantastisk, 10meter og myk...

Gleder meg til fredagsvasken nuh... De hadde 9 stk igjen på BilXtra i Drammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brendelokken

Stemmer det at det er stålarmert slange (altså helt myk) på denne maskinen?

Har en E140 selv, med fiberarmert slange. Er ganske lei av å slåss mot slangen, så om det er stålarmert på denne, blir det nok ny.

Endret av brendelokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt myk... dro slangen helt ut uten at den kveila seg...noe som er helt umulig med den "plast"slangen jeg hadde... skal bli digg å komme rundt hele bilen uten å velte maskinen hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne i vår, og er strålendes fornøyd! Som det sies, skum"kanonen" som følger med er ikke all verdens, Foam Canon er utrolig mye bedre og absolutt en nødvendig investering for de som er bitt av basillen. Slangen er meget god og kommer lett til over hele bilen når eg har den stående i front av bilen.

For øvrig kan det også nevnes at den er god til flere ting enn å vaske bil.. Det fikk naboens katt erfare da den hadde kurs mot min nyvaskede skjønnhet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke, de greide ikke å skaffe nok E.145 så fikk tilbud om en E.140 isteden, til samme pris

1 meter mindre slange, 5 bar mindre trykk men ellers helt identisk. (ifølge selger)

Fortsatt stålarmert slange, motor skal være lik, vannmengden den gir ut er oppgitt til 10L mer i timen på min trykk.

Slik jeg ser det er det bare små bagataller som skiller de, men jeg fortstår ikke helt markedstrategien til nilfisk med å ha to så like spylere i sitt sortiment ?!

Tips eller innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten identiske produkter er veldig kjekt om noen har prisgarantier...

Veldig mye av det du finner på bl.a. elkjøp finner du ingen andre steder med samme varenummer, bare nesten samme, så de kan prises uavhengig av hverandre og de er "ikke samme" produkt..

Gammel / ny modell kan også forklare litt forskjellene, og ikke minst, beregnet for forskjellige markeder, hvor det etterpå parallellimporteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke, de greide ikke å skaffe nok E.145 så fikk tilbud om en E.140 isteden, til samme pris

1 meter mindre slange, 5 bar mindre trykk men ellers helt identisk. (ifølge selger)

Fortsatt stålarmert slange, motor skal være lik, vannmengden den gir ut er oppgitt til 10L mer i timen på min trykk.

Slik jeg ser det er det bare små bagataller som skiller de, men jeg fortstår ikke helt markedstrategien til nilfisk med å ha to så like spylere i sitt sortiment ?!

Tips eller innspill?

Kjøpte en E-140 i fjor høst. Var veldig fornøyd med den helt til jeg glemte den i garasjen i sprengkulda i vinter. :angry:

Har nå kjøpt E-145 og kan ikke si jeg merker forskjell på disse to i bruk.

Mener E-140 lå på 3600,- veiledende. Jeg ga 1800,- for den på tilbud.

Jeg hadde kjøpt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten identiske produkter er veldig kjekt om noen har prisgarantier...

Veldig mye av det du finner på bl.a. elkjøp finner du ingen andre steder med samme varenummer, bare nesten samme, så de kan prises uavhengig av hverandre og de er "ikke samme" produkt..

Gammel / ny modell kan også forklare litt forskjellene, og ikke minst, beregnet for forskjellige markeder, hvor det etterpå parallellimporteres.

Det er ikke tilfelle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...