Gå til innhold

Megs Wheel Brightener VS P21S Gel


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har begge liggende, men ikke fått prøvd noen av de enda da jeg har litt annet å bruke opp før det blir tatt i bruk.. Hvem er best? WB inneholder vel endel syrer, så ville vel egnet seg bra om vinteren med de herlige veiene vi har her nede....

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt om noen tilfeller med WB, den har faktisk ødelagt felger har jeg hørt. Men hvor ofte måler folk opp nøyaktig blanding når de tynner ut konsentrat? Hadde den skadd f.eks chromefelger ved korrekt bruk, hadde den blitt stoppet for lenge siden vil jeg tro. Det er tross alt en av USA's mest solgte felgrenser, og folk er ikke sene om å søke etter erstatning "over there..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "kunde" med BMW 5 hadde ødelagt chromen på felgene med wheel brightener. Han brukte den ofte og lot det stå og spylt av. Jeg ville nok brukt wheelbrigtener når jeg skulle shina en bil siden den tar så mye, men ikke hver dag kansje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WB skal ikke bruker på krom eller på polerte overflater, kun på lakkerte overflater!

Den lager flekker på polert alu og sikker på krom også..

Om man husker på dette er det helt uproblematisk å bruke den, bruker den mye selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WB er sterk ja! Så når jeg bruker den, vasker jeg på nytt igjen etterpå. Og behandler felgene!

Men i forhold til P21S Gel, så er den ikke til hverdagsbruk akkurat. Super på felger etter vinter

sessongen og slikt, men P21s til vanlig bruk.

Jeg prøvde en felg med hver, på samme bil..

De var kun møkkete, ikke asfaltflekker eller noe

P21S, med hageslangen så rant det ikke bort noe

WB, den ble nesten helt ren! Men den er jo med syrer,

så forventet ikke noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt; supert produkt hvis du får inn en bil som ikke felgene er vasket på :)

Har du voks på felgene, så trengs den ikke ved hver vask for å si det sånn.. da er p21s eller bilberry fine ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...