Gå til innhold

Hull i setet, lime.


Dag.M

Recommended Posts

Jeg må desverre ta billig veien for å reparere et hull i setet på bilen min.

Det er sportsseter fra Audi, med standard slitasje på ryggputa. Det jeg lurer på er at jeg tenker å lime en "bot" over hullet, prøver å få tak i noe slitesterkt stoff i så lik farge som mulig, og nå trenger jeg forslag til lim jeg kan bruke. Hvilket lim anbefales? Noe som sitter godt og ikke vil løsne med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med heller å kjøpe et brukt sete ? Se feks. www.bildelsbasen.se, mye utvalg =)

Har sett etter, finner ingen med samme mønster, og skulle man finne er vel sjansen for at det er samme hull stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert tak i nytt trekk fra Audi. Hva slags modell er det? Har du en uvanlig fargekombo?

Det er en 96 A4. Vet ikke helt hvor vanskelig det er å trekke det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskeligere enn at jeg har sett mange prosjekttråder hvor folk har gjort det selv. På BMW vel og merke men kan ikke tenke meg at det er noe værre på en Audi. Skal du lime hullet bør det limes fra baksiden og da må trekket av uansett. Om du ser mørkt på dette er det sikker en møbeltapetserer som fikser enten hull eller bytte av trekk om du tar stolen med dit. VI har i allefall en her i byen som tar i på alt fra renovering av møbler til reperasjon av bilstoler, mc- og scooterseter og det som værre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@DagM; hvor i hedmark holder du til? Vet om to stk i nærområdet her som trekker møbler og bilstioler her... Den ene av dem har trekt om/flyttet over og sydd om skinnseter for meg. Fra sedanbakseter til stasjonsvogn... ikke noe enkel oppgave da formen og alt er ulikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@DagM; hvor i hedmark holder du til? Vet om to stk i nærområdet her som trekker møbler og bilstioler her... Den ene av dem har trekt om/flyttet over og sydd om skinnseter for meg. Fra sedanbakseter til stasjonsvogn... ikke noe enkel oppgave da formen og alt er ulikt...

Jeg bor på Kongsvinger. Fint om du vet om noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...