Gå til innhold

Scholl


-Thomas-

Recommended Posts

Trenger og trenger.... Med det du har så er det mer "kjekt å ha", men man vet jo aldri om du kommer over lakk hvor en såpass fin-polish som S40 kan komme til nytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S40 er et must er min mening:-) Gir en utrolig sluttfinish:-) Har ikke prøvd andre produkter enn scholl heller da, men har ikke følt for å prøve noe annet heller da alt jeg har prøvd derfra fungerer veldig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man se forskjell i glansen mellom s30+ og s40?

Greier du det, er du god. :) Jeg bruker nå mest s30+ men har s40 stående i hylla. Har brukt den på noen biler også, men syns s30+ avslutter så utrolig fint, og er i tillegg bedre å bruke mot holos siden den har litt slipeeffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med pads da? tenkte i bunn og grunn at jeg tar med über pads. trenger jeg samtlige? altså grønn, gul, orange og blå?

Det avhenger av mange ting!!

Kva slags maskin(er) skal du bruke.

Kva slags bil(er) skal du bruke dette på

Kva slags polering skal du bruke

Kva vil du oppnå med poleringen osv

Eg har alle. Den einaste eg ikkje har brukt er svart. Blå har eg berre brukt 1 gang på ein bil der det viktigaste var å få den blankast muligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Christian

hei, eg finner ikkje S03+ hos dåke? ser eg feil? :D

Da ser du feil;) hehe

Opplevde på min japselakk at S40 faktisk lage microswirls. Om jeg hadde en dårlig dag, om det var stein i padsen eller hva det var, aner jeg ikke. Men ble ihvertfall microswirls! :(

Kan jo være så mangt, men 5000grit på ren pad skal umulig lage microswirls, hvis du får swirls av den får du det av alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være så mangt, men 5000grit på ren pad skal umulig lage microswirls, hvis du får swirls av den får du det av alt:)

Det kan også være av mikrofibern faktisk. Vi er jo mange som har opplevd lakk som får riper av mikrofibern når den er nykorrigert og varm/lunken.

S40 i seg selv lager nok ikke spor, så da kommer det an på hvilken pad som er brukt og om det er roterende eller DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...