Tottomann

færsking har vært på shopping hos Scandicshine:-)

Er omtrent nesten helt grønn på det med bilpleie, har vært litt borti produktene til Autoglym men var ikke helt fornøyd med de. Også er det morro og se hvor glatt og fin lakken på bilen blir.

Så etter mye lesing her på forumet så gikk turen straka vegen innom scandicshine gutta på verdal ikke mindre enn 3 ganger for gode råd og produkter som passer til det jeg skal gjøre. Siden jeg er rimelig grønn på det med bilpleie så gyver jeg ikke løs med maskin, det får bli for hånd inntil økonomien strekker seg etter en maskin eller flere =)

Legger ved et bilde som viser produktene jeg kjøpte for å ta en sølvgrå BMW e46 utvendig.

Noen som har noen stalltips? og ikke minst noen som ser noe jeg mangler? så kanskje det blir slengt inn en ordre til hos Scandicshine. :-)

Det som ikke viser på bildet er diverse pader og MF kluter.

post-3358-0-10078300-1311965555_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode produkter du har sikret deg der :)

Har bare gode ord å si om gutta på scandicshine. Flink til å forklare og anbefale produkter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut.. Felgbørste? avfetting?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 10L med Prickbort til avfetting. Men hvor får jeg kjøpt skikkelig børster til felger?

hvordan er det med toll og slikt på bilpleieprodukter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med toll og slikt på bilpleieprodukter?

Hvis varens verdi inkl frakt er over 200,- så må du betale 25% mva og ~113 kroner for jobben tollvesenet/posten gjør.

( x * 1,25) + 120 = sum

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide as norge hever satsen på privat import no syns e. kan ihvertfall doble den en og to ganger.

Takk for hjelpa.

Idag var dessverre været på sunnmøre ikke helt på topp, så da blir det sommerfest på Giske istedet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive