Gå til innhold

Et par spørsmål


Jørgen

Recommended Posts

Først og fremst, er det noen som har prøvd å stå og polere på Statoil i Viken i Bergen? I så fall, vet dere hvor mye man må putte på pr time for å stå der, og har de strømuttak til poleringsmaskin?

Spørsmål nr to, jeg glemte å bestille voks da jeg bestilte fra Shinearama, og tenkte å ta fatt på en bil i morgen, noen som kan anbefale en voks fra Bilxtra? Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Hvis de har Meguiars #16 (blå boks) så løp og kjøp, hvis grunnarbeidet er gjort skikkelig, så får du en blank og flott bil med lang varighet :) Søk litt rundt på forumet, ligger mange tester, bilder og filmer :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg har en mg 16 eg kan selge. Nesten ikke tatt noe av den. Bor to min fra statoil.

Det er strøm til maskin der men usikker på prisen.

Pm om interesse for voksen.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg har en mg 16 eg kan selge. Nesten ikke tatt noe av den. Bor to min fra statoil.

Det er strøm til maskin der men usikker på prisen.

Pm om interesse for voksen.

PM Sendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Først og fremst, er det noen som har prøvd å stå og polere på Statoil i Viken i Bergen? I så fall, vet dere hvor mye man må putte på pr time for å stå der, og har de strømuttak til poleringsmaskin?

Spørsmål nr to, jeg glemte å bestille voks da jeg bestilte fra Shinearama, og tenkte å ta fatt på en bil i morgen, noen som kan anbefale en voks fra Bilxtra? Takker for alle svar :)

Er ikke helt sikker på prisen, men tror det er 20 kr for 30 minutters strøm. Det er to stikkontakter mellom utkjørselen fra ripemaskinen og utkjørselen fra vaskehallen på poleringsplassen der.

Jeg har observert noen stå med maskin der i timevis og mate myntboksen med penger mens jeg sto og gnikket for hånd, og etter to timers tid kom personalet ut og ba dem om å slutte med bråket og finne seg et annet sted å stå med poleringsmaskinen.

Et alternativ er Statoil Fjøsanger - der er det ikke myntboks på stikkontaktene, og selv om de stenger kl 22 lørdager og 23 søndager/resten av uken er de hyggelige og lar deg nok få bruke stikkontakten hvis du spør pent og legger igjen litt penger på stasjonen i form av kjøp. I helgene er det heller ingen som bruker parkeringsplassene der, så hvis du virkelig innynder deg kan du muligens stå der hele dagen og la bilen stå innelåst (bonus!) til dagen etter og fullføre arbeidet. Skader uansett ikke å spørre :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg stod der igår, det var faktisk 20 kr for kun 15 minutter, så en i overkant dyr og stressende episode, da man må skynde seg for å rekke mest mulig før strømmen kuttes, med påfølgende gjerne ikke helt optimalt resultat. Jeg brukte totalt 6 timer i går, og da hadde det gått med 240 kr, det var dog inklusiv vask og mellomvask. Men da tror jeg heller at jeg prøver tipset ditt om fjøsangerveien neste gang ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...