Gå til innhold

Seriøst og dyktig bilpleie firma i Grenland?


BullFire

Recommended Posts

Noen som kjenner til et seriøst og dyktig bilpleie firma i grenlands området? Min far ønsker å få tatt en Porsche 911 carrera 993. Jeg har verken tid eller et sted å stå til å ta på meg denne jobben. Ikke har jeg fått prøvd meg på maskinpolering ennå heller. Skal ta mine egene biler snart, greit å få litt erfaring først.

Han er desverre litt skeptisk til å ikke benytte et firma, har prøvd å tipse om folk her inne, men han var ikke lett å overbevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Noen som kjenner til et seriøst og dyktig bilpleie firma i grenlands området? Min far ønsker å få tatt en Porsche 911 carrera 993. Jeg har verken tid eller et sted å stå til å ta på meg denne jobben. Ikke har jeg fått prøvd meg på maskinpolering ennå heller. Skal ta mine egene biler snart, greit å få litt erfaring først.

Han er desverre litt skeptisk til å ikke benytte et firma, har prøvd å tipse om folk her inne, men han var ikke lett å overbevise.

Du kan jo høre med Skotner/Bs Bildeler. Blir dog litt høyere opp en Grenland da de holder til i Sandfjord.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo høre med Skotner/Bs Bildeler. Blir dog litt høyere opp en Grenland da de holder til i Sandfjord.

Takk for tips, kikket gjennom SS trådene hans, og det ser ut til at et par av bilene er jobbet med rett bortenfor der jeg jobber, så jeg tror ikke Sandefjord er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...