Gå til innhold

Utvendig jobb - Audi A3, sort - Oslo-regionen


Øystein

Recommended Posts

Øystein

Har en sort Audi A3 SB fra 2008. Kjøpt brukt nå i mai og ser at den har godt av litt proff pleie.

For mitt utrente øye er lakken forholdsvis bra, men noe riper på sidene og bak. Dog ikke så graverende, og ikke fingernegl-dype.

Utfra hva jeg har lest her inne ser jeg for meg at den trenger en "normal" shine. Innvendig er ikke nødvendig, men tar gjerne imot tips til god pleie.

Forsøkte ta noen kjappe bilder idag med iphonen, men det ble mer speilbilde av fortauet enn dokumentasjon av riper :blink: . Gjør nytt forsøk med skikkelig kamera imorgen.

Er også åpen for å komme innom for vurdering om noen melder interesse for jobben.

Som nevnt i nybegynner-tråd har jeg ikke veldig kunnskap om feltet, men kunne godt tenke meg å være med på jobben/assistere, for å lære og skjønne mer.

Ønsket tidsrom: utover nå i juli, kanskje i begynnelsen av august, evt overgang mot september.

Helst i Oslo, dog åpen for litt utvidet definisjon av bygrensa ;-)

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ØrjanA

Update: gjort en avtale og håper det kanskje gir en S&S attpåtil.

S&S vil det bli vet du ;)

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...