Gå til innhold

blå 3m og Flex DA


tretre

Recommended Posts

Flex Da sammen med blå 3m pad og blå 3m polish, dette klarer jeg utrolig nok å få hologrammer av, lakken var i utgangspunktet uten hologrammer!? Hvorfor skjer dette?

Noen som kan forklare meg litt ang. hastigheter jeg burde kjøre på og evt. press?

Eller rett og slett en kurant gjennomgang når det gjelder kjøring med Flex Da på generell basis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr

Flex Da sammen med blå 3m pad og blå 3m polish, dette klarer jeg utrolig nok å få hologrammer av, lakken var i utgangspunktet uten hologrammer!? Hvorfor skjer dette?

Noen som kan forklare meg litt ang. hastigheter jeg burde kjøre på og evt. press?

Eller rett og slett en kurant gjennomgang når det gjelder kjøring med Flex Da på generell basis?

Sikker på at du har fått bort oljene? UFSE legger igjen sykt mye oljer som gjerne ser ut som hologrammer...

Wipe i forskjellig retning mens du sjekker etter holo, om holoene endrer retning ligger det igjen oljer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

Jeg har lest en del av disse hologramtrådene og jeg ser at det anbefales både det ene og det andre. Hvorfor er det ingen som nevner noe om kjøremåte? Tipper mye av problemet hos en nybegynner ligger akkurat i dette. Hvordan man egentlig skal kjøre maskinen, antall pass, hastighet osv. Nytter ikke med utstyr i hue og ræva om man ikke klarer å kjøre maskinen skikkelig.

Håper noen kan beskrive litt mere teoretisk hvordan man går frem. Ser at det er veldig mange her inne som sitter med veldig mye kunnskap når det gjelder dette så hadde satt pris på litt teori ang. maskinkjøring.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags bil og lakk har du?

Da eg testa flex DA på bilen min, so spredde eg produktet på hastigheit 1 og gjekk opp på hastigheit 4-6 avhengigt av produkt.

Er blå 3m mild polish? Isåfall er det vel greit med hastigheit på mellom 3 og 4. Er ikkje nødvendigt med mykje press.

Men det er jo maaange måter å gjere dette på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en del gjetting ja, men det kan jo være at kombinasjonen er for fin til å fjerne evt. kjørespor.

Evt. er det motsatt og lakken er ganske myk, og da er ikke en DA med tvungen rotasjon like enkel å avslutte hologramfri som en "vanlig" DA.

Og selvsagt kan det være en kombinasjon av ovennevnte og teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...