tretre 0 Skrevet 10 Juli, 2011 Rapporter Share Skrevet 10 Juli, 2011 Flex Da sammen med blå 3m pad og blå 3m polish, dette klarer jeg utrolig nok å få hologrammer av, lakken var i utgangspunktet uten hologrammer!? Hvorfor skjer dette? Noen som kan forklare meg litt ang. hastigheter jeg burde kjøre på og evt. press? Eller rett og slett en kurant gjennomgang når det gjelder kjøring med Flex Da på generell basis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudilgr 200 Skrevet 10 Juli, 2011 Rapporter Share Skrevet 10 Juli, 2011 Flex Da sammen med blå 3m pad og blå 3m polish, dette klarer jeg utrolig nok å få hologrammer av, lakken var i utgangspunktet uten hologrammer!? Hvorfor skjer dette? Noen som kan forklare meg litt ang. hastigheter jeg burde kjøre på og evt. press? Eller rett og slett en kurant gjennomgang når det gjelder kjøring med Flex Da på generell basis? Sikker på at du har fått bort oljene? UFSE legger igjen sykt mye oljer som gjerne ser ut som hologrammer... Wipe i forskjellig retning mens du sjekker etter holo, om holoene endrer retning ligger det igjen oljer der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tretre 0 Skrevet 10 Juli, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10 Juli, 2011 har tatt så mange wipedowner at jeg snart er redd jeg gnisser vekk lakken så det er ikke der problemet ligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendiksen 89 Skrevet 10 Juli, 2011 Rapporter Share Skrevet 10 Juli, 2011 Har du prøvd med grovere pad? Siter 2007 Vw Touran 1,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tretre 0 Skrevet 11 Juli, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 Juli, 2011 takk for svar! Jeg har lest en del av disse hologramtrådene og jeg ser at det anbefales både det ene og det andre. Hvorfor er det ingen som nevner noe om kjøremåte? Tipper mye av problemet hos en nybegynner ligger akkurat i dette. Hvordan man egentlig skal kjøre maskinen, antall pass, hastighet osv. Nytter ikke med utstyr i hue og ræva om man ikke klarer å kjøre maskinen skikkelig. Håper noen kan beskrive litt mere teoretisk hvordan man går frem. Ser at det er veldig mange her inne som sitter med veldig mye kunnskap når det gjelder dette så hadde satt pris på litt teori ang. maskinkjøring. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif 93 Skrevet 11 Juli, 2011 Rapporter Share Skrevet 11 Juli, 2011 Kva slags bil og lakk har du? Da eg testa flex DA på bilen min, so spredde eg produktet på hastigheit 1 og gjekk opp på hastigheit 4-6 avhengigt av produkt. Er blå 3m mild polish? Isåfall er det vel greit med hastigheit på mellom 3 og 4. Er ikkje nødvendigt med mykje press. Men det er jo maaange måter å gjere dette på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trogha 460 Skrevet 11 Juli, 2011 Rapporter Share Skrevet 11 Juli, 2011 Det blir nok en del gjetting ja, men det kan jo være at kombinasjonen er for fin til å fjerne evt. kjørespor. Evt. er det motsatt og lakken er ganske myk, og da er ikke en DA med tvungen rotasjon like enkel å avslutte hologramfri som en "vanlig" DA. Og selvsagt kan det være en kombinasjon av ovennevnte og teknikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.