Gå til innhold

Høydal`s samling


Høydal

Recommended Posts

Det som begynte med "bare" wolfgang bøtte og noen få MG-produkter har vel begynt å ta vokse.

Blir litt påvirka av å lese her på forumet så har fått handla inn litt diverse så enn får prøvd seg med litt ordentlige saker.

SAM_0291.jpg

Blei til at gikk for roterende da maskin og 3M-varer ikke kosta mer enn 800 kr samt at bilen er fæl i lakken så en kan like godt hoppe idet.

SAM_0281.jpg

SAM_0280.jpg

SAM_0283.jpg

SAM_0282.jpg

SAM_0285.jpg

SAM_0278.jpg

Div. microfiber og pader

SAM_0286.jpg

Blei drittlei flasker fra biltema så blei handla inn noen ferdig merka

SAM_0288.jpg

Har i tillegg FOMA MIMO stående og en NILFISK C120.3-6 høytrykkspyler

Venter nå bare på en pakke fra shinearama med et par småting som er rett rundt hjørne så kan få prøvd spin doctor

Endret av Høydal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Bør holde en liten stund nå.

Da kom pakken fra shinearama i går også. Planen var kun små 3M-pader og bakplate,

men greide jo ikke å la være å legge på litt ekstra.

SAM_0293.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kjøpte tidligere i sommer inn hårbørsten til meguires, underspylingsdyse til nilfisken samt 20m lenger vannslange da den gamle har mista en og annen meter etterhvert

SAM_0356.jpg

Så blei det en tur på dyrskun i helga. Ente da med å handle ny tørr/våt støvsuger fra foma da den billigste til jula blei brukt til å suge diesel fra firmabilen av pappa

SAM_0419.jpg

I standen til Tools kom jeg over denne til 1500kr. Var ikke så mye å tenke over da

SAM_0420.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en "smell" når jeg satt å kikka på elitecarcare. Skulle "bare" ha en voks og noen pader, men det gikk ikke.

Div. mf og 3m pader

SAM_0427.jpg

enda flere div. håndkler

SAM_0426.jpg

Blei lei de store 3m flaskene så blir bedre å fordelt de i de små fra meg.

SAM_0425.jpg

Pader

SAM_0424.jpg

Blei noen børster å gitt

SAM_0423.jpg

Ellers

SAM_0422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Fikk pakke på døra i dag tidlig med diverse fra Shinearama

Autosol ble kjøpt her tidligere og Rain-x (3 for ca.10 pund) ble bestilt på ebay her tidligere

SAM_0599.jpg

Greit å ha en DA-maskin i bakhånd

SAM_0596.jpg

Måtte prøve ut DoODo Juice Orange crush etter å ha lest testen av den

SAM_0595.jpg

Div.pader

SAM_0594.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel holde ei beite nå ja :D

Har litt lett for å hive med litt ekstra når man først handler. "Kjekt å ha" er farlig sykdom.

Eneste jeg mangler nå er vel lakkdybdemåler som jeg satser på å få handla før 142 blir tatt ut fra vinterlagring, da det er lakk fra 72 på den så kjekt å vite hvr mye en har å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Er sånn selv også (Tror de fleste på dette forumet lider av det samme)

Gammel SS lakk skal man være litt forsiktig med ja. Ser jo hva som skjedde med takluka på min bil fra 1990 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en folkesykdom her på forumet ja. Så det at du hadde vært uheldig med takluka. Gjorde det samme på koffertlokket på 142. En annen grunn til "storhandel"er at jeg liker å ha allting på plass før en begynner med en jobb, istedetfor å stå midt oppi jobben og mangle en ting eller to

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Endret av Høydal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sånn er det. Selv klarte jeg å stå imot, og har klart meg fint uten padwasher hittil. Sikkert praktisk, men er litt for dyrt synes jeg..

Endret av Simen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte endel ekstra tid på å rengjøre 3M padene i våres når jeg tok 142 så blei kjøpt for å gjøre jobben litt enklere. Hadde nok fint klart seg uten, men rimeligere enn 999kr skal man vel lete litt etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hehe sånn er det. Selv klarte jeg å stå imot, og har klart meg fint uten padwasher hittil. Sikkert praktisk, men er litt for dyrt synes jeg..

Man får jo en svær vaskebøtte med gamma-seal på kjøpet. Jeg brukte padwasheren min til det formålet i dag da jeg fraktet 20 liter vann på tvers av byen, og det funket gull. Men ja, det koster litt...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...