Gå til innhold

Lakk som flasser


CFM

Recommended Posts

Har en 1998 Mercedes C180 (W202) her som det ser ut som at klarlakken holder på å flasse av.

Bilen er behandlet med K2000 tidligere i våres så det kan kanskje være det som flasser av? I såfall er det et skikkelig tykt lag med LSP...

Her er et bilde av toppen på C stolpen på taket. Det begynner også litt på tanklokket akkurat i kanten. Noen som har vært borti noe lignende og må dette slipes og lakkes opp igjen?

post-2465-0-41343100-1309797712_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Må slipes og lakkes.

ikke så uvanlig dette egentlig på så gamle biler desverre. spessielt biler fra 90 tallet...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, var det jeg fryktet. Da får jeg prøvd meg som lakkerer da. :P

Hva blir fremgangsmåten nå, slipe ned til fargelakken, polere og lakke opp?

Takk for svar!

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Du kan matte ned med våtslip

legge på klarlakk

polere sprøyte overganger.

Men det er stor sansynlighet for at dette kommer til å skje med resten av panelet også... skal en ha varig løsning bør hele panelet pusses ned. grunning->filler->slipe->baselakk->klarlakk

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...