Gå til innhold

UK plug er vel helt ok?


Sølvpilen

Recommended Posts

Sølvpilen

Grrr!!! Irriterer meg grønn på meg selv. DAS6PRO med EU-plug har vært på lager hos Shinerama en stund nå, men har makket å ventet med å bestille pga av andre produkter jeg har vurdert frem og tilbake å kjøpe. Og så når jeg igår kveld mente at nå har jeg bestemt meg for en handleliste, så var selvfølgelig beskjeden "Out of stock"!

Men såvidt jeg kan se fra forumet er det ikke noe problem med UK plug, annet enn man må ha en slik overgang? Selvfølgelig litt tungvint det, men man aner jo ikke når versjon med EU plugg kommer på lager igjen.

Jaja, man har ikke annet enn seg selv å takke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Overgang er null stress. Bruker dette på Maktiaen min..

2. Du kan enkelt klippe av GB stikket og sette på EU stikk. Tar deg maksimalt fem minutt, og koster gjerne rundt 50,- for en utendørs stikk med noe bra kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

1. Overgang er null stress. Bruker dette på Maktiaen min..

2. Du kan enkelt klippe av GB stikket og sette på EU stikk. Tar deg maksimalt fem minutt, og koster gjerne rundt 50,- for en utendørs stikk med noe bra kvalitet.

Ok, greit å høre at det ikke betyr på noe videre problemer utover å ha kontroll på overgangen blir oppbevart. Og regner med at en slik overgang finner jeg vel på Jula eller Biltema til en billig penge?

Høres fristende å klippe av og montere EU stikk, men dette vil vel muligens gå utover garantien?

Saken er hvertfall biff, bestilling må legges inn idag, så ikke den med UK stikk også forsvinner fra lager.

edit:

Alternativet er å bestille et EU-kit med Lake Country Pads og Meguiars #80 og #83 til £159, men har egentlig bestemt meg for å prøve Meguiars pads og Meguiars #105 og #205 - blir bare £10 dyrere.

Endret av Sølvpilen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FiveInline

Jeg bruker også overgang på min Megs. G220 fra Clas Ohlson, men jeg opplever at den hopper utav den ene skjøteledningen.

Men den passer perfekt i en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

Overgang får du på Clas Ohlson til 69 spenn mener jeg. Kjøpte just min, kan være litt knot å finne, men bør gå greit :)

Skal vel gå å finne. Men er det 3 eller 2 pinner på denne? Om noen har Clas Ohlsson link er det fint. Vil være sikker på at jeg ikke sitter med feil den dagen maskinen kommer. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...