Gå til innhold

Armour All Wipes


Simen

Recommended Posts

Simen

Hva tenker dere om wipes fra Armour All? Jeg har brukt det en stund, og synes det funker fint - utenom den til glass! Brukes på vinyl og sånt, dashbord osv. Men, finnes kanskje bedre og billigere metoder? Synes kanskje den er litt dyr. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om wipes fra Armour All? Jeg har brukt det en stund, og synes det funker fint - utenom den til glass! Brukes på vinyl og sånt, dashbord osv. Men, finnes kanskje bedre og billigere metoder? Synes kanskje den er litt dyr. :blink:

Bruker CG Green clean, mye bedre og billigere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

CG green clean har jeg jo faktisk akkurat anskaffet, så jeg kan jo teste det neste gang. ;) Men seigt synes jeg ikke AA blir, det jeg liker med den er at den tilfører en matt "glans" på vinyl og sånt. Men det blir kanskje like glansfullt og fint med GC? Åssen MF bruker dere? Har vel kanskje ikke så mye å si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns AA legger igjen en hinne på overflaten som gjør at den tiltrekker seg støv og blir mye blankere enn den burde vært.

I tillegg har jeg opplevd på endel dashbord at de lager skjolder.

Har god erfaring med Espuma Dasheen og CG Greenclean på interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Jeg foretrekker at dashbordet og interiøret ser rent, matt og nytt ut jeg. Glans er det siste jeg vil ha.

Vel, det er stor forskjell på om du velger Matt eller Blank finish da, synes det ser bra ut med Matt finish. Men noe av cluet med Armour All er vel at det også påfører en liten beskyttende hinne på interiøret (derav navnet?) tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AA er vel silicon basert, så den legger igjen en hinne ja. Denne hinnen er blank.

Kjør med sola i ansiktet så ser du hele interiøret i ruta, da er det MYE bedre og bruke f.eks GC som renser og får frem orginal farge i matt finish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Sølvpilen

Bruker CG Green clean, mye bedre og billigere! ;)

Noen som finner denne på Shinerama, link? Er jo så sinnsykt mye å spare på å handle der i forhold prisene hos norske forhandlere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange apc alternativer på markedet. De fleste er gode. Jeg bruker mark-v super juice fra carnaubawaxstore.co.uk da den funker bra. Og fordi jeg hoster meg ihjel av GC.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

AA er vel silicon basert, så den legger igjen en hinne ja. Denne hinnen er blank.

Kjør med sola i ansiktet så ser du hele interiøret i ruta, da er det MYE bedre og bruke f.eks GC som renser og får frem orginal farge i matt finish.

Ja det finnes blank finish, men det finnes også matt, og den er mye bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

De har også Meguairs sin

Er ikke så nøye med merket bare den funker bra og ikke er unødvendig dyr. Hele 3,78 liter fra Stjärnagloss til drøye 150 kroner, er ikke gærnt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...