Gå til innhold

Black WoW plastfornyer


MikTor

Recommended Posts

obimann

Jeg synes den gir et bra resultat. Ikke så holdbar som Polytrol, synes jeg. Det du må være obs på for begge disse produktene, er at det blir flekker som er vanskelige å få bort hvis du søler utenfor listene. Du bør maskere der det er fare for søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns holdbarheten er noe dårlig. Har lyst å prøve Polytrol til sammenligning, men BlackWow lever absolutt opp til navnet.

Mulig jeg gjør noe feil? Påfører produkt med pad (LITE produkt) -> smører det GODT inn i panelet -> tørker av med MF etter 20-30 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor finner eg Polytrol? hadde vert grett med en plastfornyer kor enn slapp å maskere! har og vert vant med at plastfornyeren trekker til seg masse støv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor finner eg Polytrol? hadde vert grett med en plastfornyer kor enn slapp å maskere! har og vert vant med at plastfornyeren trekker til seg masse støv!

Jernia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blandede erfaringer med holdbarheten til BlackWoW. Hvor lenge bør den egentlig holde? Fikk lyst til å teste Polytrol etter å ha sett det ha blitt nevnt i flere tråder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ikkje produktet på nettsida til jernia , sikker på at det fins på alle jernia, eller kun utvalgte?

Tror det varierer litt ja, jeg skulle ha på Jernia i Hamar å dem hadde aldri hørt om det en gang :blink:

Fikk tak i polytrol tilslutt på Malia iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owatrol Polytrol finnes hos de fleste jernvarer, f.eks byggmakker, jernia osv.. stikk en tur innom da vel ;)

ser slik ut:

polytrol%20500ml%20lg.jpg

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Black Wow gir en wow opplevelse hver gang synes jeg, men har egentli aldri fulgt med på holdbarheten :) heh. La på rondomkring hele bilen i går, for følge med fremover :) Hvor lenge det holder seg svart og pent :)

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlackWow bruker jeg på plast som det ikke er lakk på nedsiden av, f.eks på bil med svarte plastfangere.

Har en tendens til å bli Wow-renninger under dørlistene ved regnvær hvis en skulle bruke det der.

Hjelper sikkert litt å ha ultratynt lag på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...