Gå til innhold

Hvor kjøpe Kestrel ??


J-A-E

Recommended Posts

Skramstad

Ikke vannvittig mye å spare fra Shinearama. Du mister også de norske "lovene" ++ som er veldig kjekt om uhellet er ute. Autobahn-bilpleie.no har en god pris. Rimeligere enn BS Bildeler.

Husk at med VIP medlemskap får du 10% :)

Edit: riktig link til Kestrel Pro maskina

Endret av Skramstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Sølvpilen

Hvilke erfaringer fikk du med å handle med Elite Car Care?

Er inne i en lignende prosess og jakter på en DAS6-pro, og vil prøve å sikre at der jeg eventuelt kjøper både er seriøse og har en god pris.

Lurte også på om noen vet om hvor man eventuelt får kjøpt DAS6-pro i Norge, fra norsk forhandler i disse dager, og til hvilken pris?

Ser at autobahn er utsolgt når jeg sjekker der.

Jeg prøvde meg på Elite Car Care

Endret av Sølvpilen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Hvilke erfaringer fikk du med å handle med Elite Car Care?

Er inne i en lignende prosess og jakter på en DAS6-pro, og vil prøve å sikre at der jeg eventuelt kjøper både er seriøse og har en god pris.

Lurte også på om noen vet om hvor man får kjøpt DAS6-pro i Norge, fra norsk forhandler i disse dager? Ser at autobahn er utsolgt.

Jeg fikk min fra Shinearama idag. Handlet fra de 3 ganger nå. Topp service hver gang og faktisk ikke så lang leveringstid. Anbefales! God pris var det også, de har greie pakker også hvis du trenger "alt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke erfaringer fikk du med å handle med Elite Car Care?

Er inne i en lignende prosess og jakter på en DAS6-pro, og vil prøve å sikre at der jeg eventuelt kjøper både er seriøse og har en god pris.

Lurte også på om noen vet om hvor man eventuelt får kjøpt DAS6-pro i Norge, fra norsk forhandler i disse dager, og til hvilken pris?

Ser at autobahn er utsolgt når jeg sjekker der.

Jeg bestilte min fra BS Bildeler.

Den var ikke på lager, men de bestilte den inn sammen med en del andre varer.

Den heter No Swirls el.no slikt :)

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

Jeg fikk min fra Shinearama idag. Handlet fra de 3 ganger nå. Topp service hver gang og faktisk ikke så lang leveringstid. Anbefales! God pris var det også, de har greie pakker også hvis du trenger "alt"

Hei!

Fint med raskt svar! Men har Shinerama DAS6-pro? Har vært inne på siden deres mye de siste ukene, men aldri sett noe annet enn DAS6, altså ikke PRO-versjonen. Helt enig at det er gode priser, under £80 for DAS6 er jo kanonpris! Men har lest en del reviews hvor folk anbefaler å gå for pro-versjonen. Så lurte på hva du kjøpte siden du fikk den idag/igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Hei!

Fint med raskt svar! Men har Shinerama DAS6-pro? Har vært inne på siden deres mye de siste ukene, men aldri sett noe annet enn DAS6, altså ikke PRO-versjonen. Helt enig at det er gode priser, under £80 for DAS6 er jo kanonpris! Men har lest en del reviews hvor folk anbefaler å gå for pro-versjonen. Så lurte på hva du kjøpte siden du fikk den idag/igår?

Du må gå inn på "Kestrel" når velger av merke. Står med ei gang du kommer inn på siden. Jeg fant ut at når jeg først skal legge penger i maskin kan jeg likegreit gå for en kraftigere. Er jo bare snakk om noen hundrelapper uansett :)

Link til Kestrel: http://www.shinearama.co.uk/search.php?fmanu=KES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

Min Das6-pro kommer muligens for salg her på forumet neste søndag, med en drøss forskjellige bakplater.

Ok? Interessant. Hvorfor selger du? Er det roterende som står på ønskelisten, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...